Czterdziestu statystów w różnym wieku z naszej agencji uczestniczyło jako tak zwany sztuczny tłum w celu podwyższenia frekwencji na konferencji w Hotelu w Warszawie. Konferencja, w której wzięli udział statyści odbyła się 1 grudnia 2022 r. w godzinach 8:30-15:30. Wszystkie osoby miały za zadanie tylko siedzenie na konferencji i słuchanie wykładów. W czasie konferencji były też przerwy kawowe i obiadowe. Każdy statysta ubrał się elegancko na wydarzenie według oczekiwań klienta.
Dwie hostessy Klaudia i Monika z naszej agencji pracowały na konferencji w Hotelu w Warszawie. Konferencja odbyła się 28 marca 2022 r. w godzinach 10:00-12:00. Zadanymi hostess było między innymi:
Dwudziestu statystów uczestniczyło w konferencji na temat wyrobów mięsnych w Hotelu w Warszawie. Konferencja odbyła się 28 marca 2022 r. w godzinach 10:00-12:00. Zadaniami statystów był tylko uczestniczenie w konferencji w celu podwyższenia frekwencji. Wszystkie osoby ubrały się elegancko na konferencję w stroje biznesowe.
Epizodyści z naszej agencji Agata, Dorota, Agnieszka, Kamila i Paweł uczestniczyli w konferencji prasowej TVN w roli jako więźniowie i strażnicy. Wydarzenie, w którym uczestniczyło kilku epizodystów odbyło się dnia 31 sierpnia 2021 r. Była to dokładnie premiera najnowszej produkcji serialu ,,Skazana,,. Serial będzie można oglądać na platformie Player TV. Zlecenie z udziałem naszych osób rozpoczęło się od godziny 12:00 i trwało do około godziny 16:00. Zadaniami epizodystów było granie więźniów i strażników podczas konferencji, robienie różnego rodzaju przedstawień itp. Wszystkie osoby przebrały się w stroje, które to zapewnił organizator konferencji czyli telewizja TVN.
Dziesięciu statystów z naszej agencji wzięło udział w konferencji prasowej, która to odbyła się podczas pikniku w Łazienkach Królewskich. Konferencja odbyła się dokładnie 28 sierpnia 2021 r. w godzinach 16:00-17:00 w jednych z namiotów podczas pikniku rodzinnego. Zadaniami statystów było tylko zrobienie frekwencji podczas przemówienia i przedstawienia. Dodatkowo na konferencji był katering. Każda osoba uczestnicząca w wydarzeniu otrzymała od organizatora miły upominek.
Statyści (mężczyźni) z naszej agencji wzięli udział w konferencji jako tak zwane sztuczne tło. Konferencja ze statystami odbyła się 10 czerwca 2021 r. w godzinach 9:00-11:30. Zadaniami statystów było przede wszystkim uczestniczenie w konferencji. Wszyscy statyści zajęli miejsca przy stolikach w sali konferencyjnej i słuchali przemówień wykładowców. Niniejsze zlecenie odbyło się w jednym z lepszych hoteli w Warszawie. Dodatkowo wszyscy statyści musieli się elegancko ubrać ponieważ wydarzenie miało charakter biznesowy.
Kolejne warsztaty samochodowe już ostatnie w tym roku ze statystami z naszej agencji. Termin przypadł na dzień 6 grudnia 2019 r. Szkolenia z naszymi statystami miały miejsce w sali konferencyjnej hotelu Ibis przy ulicy Grzybowskiej w Warszawie. Warsztaty tak jak zawsze trwały od godziny 9:30 do 15:00. Zadaniami statystów na niniejszych warsztatach było przede wszystkim odbywanie cyklów rozmów z doradcami samochodowymi. Handlowy w tym właśnie pod okiem doświadczonego trenera odbywali szkolenia. Każdy statysta rozmawiał przez około 20 minut z każdym handlowcem. Na koniec wszystkich rozmów nasi statyści mieli jeszcze dodatkowo za zadanie zagłosowanie na na najlepszego według siebie przedstawiciela handlowego sprzedającego w komisie auta używane. Dodatkowym zadaniem jeszcze było ocenienie prezentacji każdego doradcę poprzez wypełnienie specjalnych ankiet.
Dnia 5 grudnia 2019 r. na warsztatach bankowych wzięli udział statyści z naszej agencji. Wszyscy statyści uczestniczyli jako potencjalni klienci chcący skorzystać z leasingu bankowego. Niniejsze zlecenie odbyło się w centrum szkoleniowe Adgar Polska w Warszawie w godzinach 9:15:15:00. Zadaniami statystów był oczywiście wczucie się w klienta i rozmawianie z doradcami bankowymi. Bankowcy oczywiście w tym dniu odbywali szkolenia i mieli do zaoferowania leasing bankowy. Każdy statysta rozmawiał tak z każdym, przedstawicielem bankowym banku Pekao S.A. Na koniec wszystkich rozmów nasi statyści musieli zagłosować na najlepszego według swojego uznania doradcę i wypełnić odpowiednią ankietę wypisując swoje spostrzeżenia na temat każdego przedstawiciela bankowego. Do udziału niniejszego przedsięwzięcia zostali zaangażowani statyści posiadający własną firmę w branży budowlanej, transportowej i związanej z zakupami.
Po raz kolejny nasi statyści uczestniczyli na warsztatach samochodowych przede wszystkim jako potencjalni klienci. W sumie wzięło udział dziesięciu statystów, którzy wcielili się w klienta, pod zamiarem kupienia używanego auta. Warsztaty odbyły się w dniu 20 października w godzinach 9:40-15:00. Zadaniami statystów było rozmawianie z doradcami samochodowymi, którzy w tym właśnie dniu odbywali swoje szkolenia pod okiem doświadczonego trenera. Były to rozmowy twarzą w twarz i tak trwały rozmowy na zasadzie każdy statysta z każdym handlowcem. Handlowcy mieli do zaoferowanie swoje oferty sprzedażowe a statyści mieli okazje się zapoznać. Na koniec wszystkich konwersacji od każdego naszego statysty wymagano jeszcze wypełnienie specjalnej ankiety oraz wybranie najlepszego przedstawiciela handlowego. Niniejsze szkolenia odbyły się w dobrze usytuowanym w Warszawie Hotelu Ibis przy ulicy Grzybowskiej 43. Zostało na to wydarzenie wynajęta dodatkowo sala konferencyjna w tym hotelu. Każdy statysta, który wziął udział w warsztatach posiadał własną firmę.
Nasi statyści zieli udział w następnych warsztatach samochodowych, w których uczestniczyli jako klienci na zakup auta osobowego. Termin zlecenia z naszymi statystami został odbyty w dniu 10 października 2019 r. w godzinach 9:40-15:00. Konferencja natomiast odbyła się na woli w Hotelu Ibis przy Grzybowskiej 43. Zadaniami statystów było wczucie się w rolę klienta i odbywanie szeregu rozmów z przedstawicielami handlowymi sprzedającymi auta osobowe. Każdy statysta tak rozmawiał z każdym jednym doradcą samochodowym w sali konferencyjnej po około 20 minut trwała jedna taka rozmowa. Rozmów było dokładnie 5. Na koniec osoby statystujące miały jeszcze za zadanie wypełnienie specjalnej ankiety i zagłosowanie na najlepszego specjalistę sprzedaży. W ankiecie statysta musiał napisać swoje dokładnie spostrzeżenia i odczucia z rozmów. Statyści jak widać na zdjęciu ubrali się elegancko na niniejsze zlecenie.
Kolejne już warsztaty telekomunikacyjne i tym razem wzięło udział 10 sympatycznych statystów z naszej agencji. Szkolenia z naszymi statystami odbyły się w Centrum Szkoleń Play dnia 9 października 2019 r. w godzinach 9:15-15:00. Statyści na niniejsze szkolenia musieli się elegancko, biznesowo ubrać. Każdy statysta miał przepisaną rolę na warsztatach i występowali jako potencjalni klienci chcący skorzystać z oferty telekomunikacyjnej. Obowiązkami naszych statystów było wczucie się w klienta i rozmawianie w takiej sytuacji jakby się było w salonie sieci komórkowej z doradcami, którzy w tym dniu odbywali swoje szkolenia. Były to rozmowy twarzą w twarz bo tak po około 20 minut rozmawiał statysta z każdym doradcą. Na koniec wszystkich rozmów od każdego jednego naszego statysty wymagano jeszcze aby zagłosował na najlepszego według siebie przedstawiciela. Dodatkowo trzeba było wszystkich przedstawicieli ocenić wypełniając odpowiednio do tego ankietę.
Dwunastu statystów z naszej agencji wzięło udział w kolejnych warsztatach samochodowych z doradcami. Tym razem szkolenia odbyły się dnia 2 października 2019 r. w godzinach 9:40-15:00. Całe wydarzenie miało miejsce w pięknym hotelu Ibis przy ulicy Grzybowskiej 43 w Warszawie. To właśnie w te miejsce wszyscy nasi statyści musieli przyjechać aby uczestniczyć jako klienci w szkoleniach. Zadaniami statystów było między innymi wczucie się w role klienta i rozmawianie tak ze wszystkim handlowcami aut samochodów używanych. Rozmowy odbyły się w sali konferencyjnej. Każdy statysta rozmawiał tak z każdym doradcą a na koniec wszystkich rozmów trzeba było wypełnić stosowną ankietę i zagłosować na najlepszego specjalistę handlowca. Od każdego statysty przed warsztatami wymagaliśmy również eleganckiego stroju oraz posiadania własnej firmy. Tylko statyści prowadzący własną działalność gospodarczą mogli wziąć udział w niniejszym szkoleniu. Ze wszystkimi statystami rozliczyliśmy się od razu po zakończonym zleceniu.
Po za kolejny nasi sympatyczni statyści w liczbie 9 osób uczestniczyli w warsztatach samochodowych. Warsztaty tym razem odbyły się w dniu 27 września 2019 r. w godzinach 9:40-15:00. Zadaniami naszych statystów było jak zwykle wczucie się w role klienta zakupującego auto osobowe i rozmawianie w ten sposób z doradcami samochodowymi, którzy w tym dniu odbywali swoje szkolenia ze sprzedaży aut. To były rozmowy twarzą w twarz i tak każdy statysta musiał odbyć rozmowę z każdym handlowcem. Na koniec wszyscy statyści mieli do wypełnienia specjalną ankietę i wskazanie najlepszego według siebie przedstawiciela handlowego. Od każdego statysty wymagano dodatkowo na konferencje eleganckiego ubioru, prowadzenia własnej firmy, posiadania prawa jazdy i jedzenia samochodem.
Kolejne już warsztaty z naszymi statystami odbyły się dnia 17 września 2019 r. w godzinach 9:40-15:30. Szkolenia miały miejsce w Hotelu Ibis Warszawa przy ulicy Grzybowskiej 43. Zadaniami statystów było oczywiście wczucie się w rolę klienta zakupującego używane auto osobowe i rozmawianie z doradami samochodowymi, którzy w tym dniu obywali swoje szkolenia ze sprzedaży. Rozmowy pomiędzy statystami a przedstawicielami handlowymi obyły się w wynajętej w hotelu sali konferencyjnej. Każdy statysta rozmawiał z każdym doradcą. Na koniec wszyscy statyści musieli przez to zagłosować na najlepszego przedstawiciela i wypełnić specjalne ankiety. W ankietach natomiast trzeba było opisać swoje spostrzeżenia odnośnie doradców. Dodatkowo od każdego statysty oczekiwano aby na warsztaty samochodowe ubrał się elegancko i posiadał własną firmę.
Po raz kolejny nasi statyści w liczbie 10 osób uczestniczyli jako potencjalni klienci na warsztatach telekomunikacyjnych. Niniejsze szkolenia odbyły się dnia 10 września 2019 r. w Centrum Szkoleń Play w godzinach 9:20-15:00. Każdy statysta biorący udział w warsztatach miał przepisaną odpowiednią rolę. Zadaniami statystów było wczucie się w rolę klienta i zachowywanie się tak jakby przyszedł do salonu firmowego skorzystać z oferty. To były dokładnie rozmowy między statystami a doradcami trwające po około 15 minut z każdym. Na końcu wszyscy statyści mieli dodatkowo za zadanie wypełnienie specjalnej ankiety. W ankiecie trzeba było napisać swoje spostrzeżenia i odczucia co do każdego doradcy z którym się rozmawiało podczas trwających szkoleń. Na końcu osoby statystujące otrzymały od naszej agencji wynagrodzenie płatne gotówką. Wzmaganiem wzięcia udziału przez danego statystę było również ubranie się w odpowiedni sposób na szkolenie poprzez założenie stroju eleganckiego typowo biznesowego.
Po raz kolejny tym razem dnia 8 sierpnia 2019 r. w Hotelu Ibis w Warszawie odbyły się warsztaty samochodowe z naszymi statystami. W szkoleniach jako potencjalni klienci wzięło udział dokładnie 10 statystów z naszej agencji. Niniejsze warsztaty trwały od godziny 9:50 do około 13:00. Zbiórka zaplanowana była dokładnie na godzinę 9:10. Warunkiem przede wszystkim uczestniczenia w warsztatach było posiadanie własnej firmy przez każdego statystę. Praca polegała na rozmowach z doradami samochodowymi, którzy w tym dniu odbywali szkolenia ze sprzedaży samochodu. Dokładne miejsce zlecenia to sala konferencyjna w hotelu. Statyści rozmawiali z doradcami samochodowymi. Doradcy natomiast musieli w jak najlepszy sposób przedstawić ofertę sprzedaży i w tym zaprezentować się. Na końcu wszystkich rozmów każdy statysta miał dodatkowo za zadanie wypełnić odpowiednią ankietę. W ankietach trzeba było wpisać w formularzach swoje odczucia co do wszystkich rozmów.
Kolejnym zadaniem było głosowanie na najlepszego przedstawiciela według swojego uznania. Po zakończonych warsztatach wszyscy statyści otrzymali od nas wynagrodzenie płatne gotówką. Na konferencje każda osoba z naszej agencji musiała się odpowiednio elegancko ubrać.
Dziesięciu statystów z naszej agencji uczestniczyło w kolejnych warsztatach samochodowych. Konferencja odbyła się w dniu 1 sierpnia 2019 r. i trwała od godziny 9:50 do około 13:00. Statyści mieli za zadanie wczucie się w role klienta, który przyszedł zakupić nowe auto używane. Były to przede wszystkim warsztaty samochodowe, w których doradcy samochodowi odbywali swoje szkolenia ze sprzedaży aut. Statyści rozmawiali z doradcami, każdy z każdym i na sam koniec dany statysta musiał ocenić prezentacje sprzedawców i zagłosować, który jego zdaniem był najlepszy. Szkolenia odbyły się w sali konferencyjnej w hotelu Ibis w Warszawie. Ponadto wszystkie osoby, które uczestniczyły w danym przedsięwzięciu jako klienci musieli posiadać własną firmę oraz aktualne prawo jazdy. Po zakończeniu warsztatów każdy statysta od nas otrzymał ustalone wynagrodzenie.
Pięć hostess z naszej agencji pracowało przez dwa dni na konferencji naukowej dla fundacji. Konfederacja odbyła się w terminie 09.07-10.07.2019 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Hostessy pracowały w godzinach i tak w dniu 9 lipca w godz. 8:15-17:30 natomiast dnia 10 lipca w godz. 9:30-17:00. Zadaniami hostess było miedzy innymi wskazywanie gościom drogi do miejsca konferencji, rejestracja uczestników, wydawanie materiałów konferencyjnych itp. Dziewczyny musiały się jeszcze odpowiednio ubierać na konferencje zakładając czarne spodnie i czarne buty. Koszulki natomiast dostały od organizatora wydarzenia. Na koniec zlecenia każda hostessa otrzymała od nas wynagrodzenie za swoją pracę.
Statyści Warszawa – konferencja uczestniczyło 10 statystów z naszej agencji w kolejnych warsztatach samochodowych dnia 26 czerwca 2019 r. Zadaniami naszych statystów prowadzących działalność gospodarczą było wczucie się role klienta zakupującego auto osobowe i odbywanie cyklu rozmów z doradcami samochodowymi. W tym dniu doradcy odbywali swoje praktyczne szkolenia a statyści byli jako potencjalni klienci. Szkolenia trwały od godziny 9:50 do 13:00. Na koniec rozmów każdy statysta miał jeszcze do wypełnienia specjalną ankietę. Musiał podać opinie i zaznaczyć od którego na przykład przedstawiciela kupił by samochód. Dodatkowo nasz kolenia wszyscy przybyli statyści musieli się dobrze ubrać a przede wszystkim elegancko. Szkolenie miało miejsce w Hotelu Ibis w Warszawie.
Ośmiu Statystów z naszej agencji wzięło udział w kolejnej konferencji z doradcami samochodowymi. Warsztaty odbyły się dnia 13 czerwca 2019 r. Konferencja odbyła się w Hotelu Ibis w Warszawie. Do zadań uczestniczących statystów należało między innymi wczucie się w klienta kupującego auto, rozmowa z doradcami samochodowymi na koniec ocenienie prezentacji sprzedawców poprze wypełnienie specjalnej ankiety. Konferencja trwała od godziny 10:00 do około 13:00. Statyści dodatkowo musieli się odpowiednio ubrać na warsztaty, przede wszystkim wyglądać elegancko, biznesowo. Podsumowując – Statyści na warsztatach to były osoby z firmą i prawem jazdy.
Dziewięciu Statystów z naszej agencji Infernal wzięło udział w kolejnych warsztatach samochodowych tym razem dnia 6 czerwca 2019 r. Warsztaty trwały od godziny 10:00 do 13:00. Miały się skończyć o 15:00 ale jednak koniec był o 13:00. Warsztaty samochodowe odbyły się w Warszawie a dokładnie w Hotelu Ibis na Grzybowskiej 43. Do zadań Statystów należało przede wszystkim rozmawianie twarzą w twarz z doradcami samochodowymi sprzedającymi auta używane, ocenianie ich prezentacji i wybranie najlepszego sprzedawcy. To były rozmowy po 20 minut – każdy statysta z każdym doradcą. W tym własnie dniu doradcy odbywali swoje szkolenia a statyści dlatego uczestniczyli jako naturalne tło.
Statyści z naszej agencji po raz kolejny uczestniczyli jako potencjalni klienci na konferencji samochodowej dnia 16.05.2019 r. w godzinach 9:00-15:00. Wszyscy statyści musieli się wstawić punktualnie na zbiórkę na godzinę 8:40. Zadaniami statystów na konferencji była rozmowa z doradcami samochodowymi, którzy oferowali sprzedaż aut używanych. Na koniec trzeba było dodatkowo ocenić prezentacje doradców przez statystów poprzez wybór najlepszego sprzedawcy. Były to rozmowy twarzą w twarz każdy statysta z każdym doradcą po około 20 minut rozmowa. W tym jednak dniu wszyscy doradcy odbywali swoje szkolenia jak prawidłowo rozmawiać z klientami. Na warsztaty musiały być przede wszystkim nowi statyści, którzy nigdy nie brali udziału w podobnych szkoleniach i prowadzące własną działalność gospodarczą.
Dziesięciu Statystów z naszej agencji uczestniczyło w konferencji w roli klientów podczas warsztatów telekomunikacyjnych w dniu 10 kwietnia 2019 r. Warsztaty z udziałem naszych Statystów i doradców telekomunikacyjnych odbyło się w godzinach 9:15-14:00. Zadania polegały na wczucie się w klienta i odbywanie szeregu rozmów z doradcami na zasadzie skorzystania z oferty. Na koniec każdy Statysta musiał jeszcze wypełnić specjalną ankietę, który jego zdaniem był najlepszy doradca telekomunikacyjny. Zbiórka na zlecenie odbyła się punktualnie o godzinie 8:40. Statyści dodatkowo musieli się odpowiednio ubrać zakładając najlepiej strój elegancki, biznes.
Po raz ostatni w tym roku statyści z naszej agencji uczestniczyli w roli jako potencjalni klienci na warsztatach telekomunikacyjnych. Całe szkolenie odbyło się w dniu 14 listopada 2018 r. w godzinach 8:00-13:00. Statyści podobnie jak w przypadku poprzednich konferencji mieli za zadanie po prostu wczucie się w klienta. Udawanie klienta, który niby przyszedł do salonu firmowego. Wszystkie nasze osoby odbywały szereg rozmów z przedstawicielami firmy telekomunikacyjnej. W tym właśnie dniu doradcy odbywali swoje szkolenia pod rzetelnym okiem doświadczonego trenera. Do tego zlecenia musieli być statyści, którzy przede wszystkim posiadają własną działalność gospodarczą i minimum trzy karty sim zarejestrowane na swoją firmę. Podsumowując rozmowy z każdym doradcą trwały po około 15 minut.
Dokładnie sześciu statystów z naszej agencji uczestniczyło w kolejnych warsztatach telekomunikacyjnych w dniu 26 października 2018 r. w godzinach 9:30-14:30. Każdy statysta miał przepisaną rolę. Występował na przykład jako singiel, student, osoba, która posiada rodzinę, klient sieci, osoba w średnim wieku i klient z działalnością. Zadaniami naszych statystów było rozmawianie z doradcami telekomunikacyjnymi, którzy w tym dniu odbywali szkolenia. Na koniec każdy uczestnik statysta musiał ocenić prezentacje każdego doradcy wypełniając odpowiednią ankietę. Warsztaty odbyły się w Centrum Szkoleń Play w Warszawie.
Sześciu statystów z naszej agencji wzięło udział w warsztatach telekomunikacyjnych w dniu 6 października 2018 r. Nasi statyści występowali jako potencjalni klienci i ich zadaniami było tylko rozmawianie z doradcami telekomunikacyjnymi, którzy to przedstawiali swoje oferty. W tym właśnie dniu doradcy odbywali swoje szkolenia a rozmowy były traktowe jako praktyki. Szkolenia odbyły się w sali konferencyjnej w Hotelu Sangate w Warszawie. Odbywały się przede wszystkim rozmowy tak jak każda osoba w roli klienta rozmawiała z każdym doradcą po około 20 minut. Na koniec każdy jeden statysta musiał wypełnić specjalną ankietę i wybrać według swojego uznania najlepszego doradcę telekomunikacyjnego. Na koniec wszyscy nasi statyści otrzymali wynagrodzenie za swoja pracę.
Statyści – właściciele firm z naszej agencji uczestniczyli na warsztatach telekomunikacyjnych w roli jako potencjalni klienci. Konferencja odbyła się dnia 28 września 2018 r. w Centrum szkoleniowym Golden Floor w Warszawie. Szkolenie trwało w godzinach 10:00-15:00. Każdy statysta miał za zadanie wcielić się w rolę klienta i rozmawianie z doradcami telekomunikacyjnymi, którzy w tym właśnie dniu odbywali swoje szkolenia ze sprzedaży. Doradcy prezentowali swoje oferty a statyści przedstawiali przede wszystkim swoje oczekiwania. Były to rozmowy twarzą w twarz i każda taka konwersacja trwała po około 20 minut. Na koniec wszyscy nasi statyści musieli wypełnić specjalną ankietę i ponadto wybrać w głosowaniu najlepszego doradcę.
Po za kolejny nasi statyści – właściciele firm uczestniczyli w warsztatach telekomunikacyjnych jako potencjalni klienci salonu. Warsztaty odbyły się dnia 19 września 2018 r. w Centrum konferencyjne Golden Floor. Zadaniami naszych statystów było przede wszystkim wczucie się w rolę klienta salonu firmy telekomunikacyjnej i normalne rozmawianie z doradcami. Doradcy w tym że dniu obywali szkolenia pod okiem doświadczonego trenera. Rozmowy ze statystami były ich częścią praktyczną, z która musieli się dobrze zmierzyć. Każdy statysta po rozmowach z doradcami musiał wypełnić odpowiednią ankietę i oczywiście wskazać najlepszego przedstawiciela. Wszyscy statyści po skończonej konferencji otrzymali od nas należyte wynagrodzenie. Warunkiem uczestnictwa w niniejszym przedsięwzięciu było posiadanie własnej działalności gospodarczej i jak widać ubranie się na warsztaty elegancko.
Sześciu statystów z naszej agencji wzięło udział w kolejnych warsztatach szkoleniowych telekomunikacyjnych. Warsztaty odbyły się dnia 12 września 2019 r. w godzinach 10:00-15:00. Na zbiórkę natomiast statyści wstawili się na godzinę 9:45 tak jak było to omówione. Zadaniami naszych uczestników było wczucie się w rolę klienta i rozmawianie w cztery oczy z doradcami telekomunikacyjnymi, którzy w tym dniu obywali swoje szkolenia. Każdy statysta rozmawiał z każdym doradcą, który miał do zaoferowania swoje usługi. To było na zasadzie tak jak by dany klient przyszedł do salonu operatora a przedstawiciel go obsługiwał. Na końcu rozmów wszyscy statyści musieli jeszcze wypełnić specjalne ankiety oceniając każdego doradcę i zagłosować na najlepszego według swojego uznania. Dodatkowo osoby z naszej agencji musiały na konferencje elegancko się ubrać zakładając strój biznesowy.
Dokładnie siedmiu statystów z naszej agencji artystycznej uczestniczyło w warsztatach szkoleniowych dnia 11 września 2018 r. Niniejsze szkolenia odbyły się w centrum konferencyjnym Golden Floor w Warszawie w godzinach 10:00-15:00. Statyści oczywiście mieli za obowiązki rozmawianie z doradcami telekomunikacyjnymi, którzy w tym dniu odbywali swoje praktyki ze sprzedaży. Każdy statysta rozmawiał z każdym jednym doradcą, który to musiał w jak najlepszy przez siebie sposób przedstawić ofertę. Takie rozmowy trały po około 20 minut. Na koniec wszystkich rozmów statyści musieli jeszcze wypełnić specjalne ankiety, oceniać w ten sposób prezentacje doradców. Dodatkowym jeszcze zadaniem było wybranie według siebie najlepszego przedstawiciela. Po zakończonych warsztatach wszystkie osoby statystujące w tym przedsięwzięciu otrzymali od nas wynagrodzenie płatne gotówką.
Kolejne warsztaty z naszymi statystami tym razem odbyły się w Hotelu Sangate oraz w Centrum Konferencyjnym Golden Floor. Zlecenie odbyło się dnia 5 września 2019 r. Szkolenia w dwóch lokalizacjach obyły się w godzinach 10:00-15:00, natomiast na zbiórkę statyści przybyli punktualnie na godzinę 9:45. Zadaniami naszych statystów było po prostu wczucie się w rolę klienta, który tak jakby przyszedł do salonu operatora skorzystać z oferty telekomunikacyjnej. Doradcy w tym dniu odbywali szkolenia pod okiem doświadczonego trenera i musieli się jak najlepiej zaprezentować. Były to rozmowy twarzą w twarz i tak każdy statysta musiał rozmawiać z każdym przedstawicielem telekomunikacyjnym.
W dwóch lokalizacjach tj. Hotelu Sangate i w Centrum konferencyjne Golden Floor wzięło udział łącznie 13 statystów z naszej agencji. W tych, że warsztatach mogli brać udział tylko statyści, którzy posiadali własną działalność gospodarczą, ustalone zgodnie z wymaganiami ośrodka szkoleniowego. Na koniec wszystkich rozmów osoba statystująca w tych warsztatach musiała wypełnić czytelnie specjalną ankietę. Opisać należało wrażenia z rozmów z przedstawicielami firmy telekomunikacyjnej. Dodatkowym jeszcze zadaniem było zagłosowanie na najlepszego według siebie doradcę. Po zakończeniu zlecenia wszyscy statyści otrzymali od nas ustalone wynagrodzenie, płatne gotówką. Dodatkowym obowiązkiem przez osoby statystujące było ubranie się odpowiednio na konferencje zakładając strój elegancki, czysto biznesowy.
Pięciu statystów z naszej agencji uczestniczyło w warsztatach telekomunikacyjnych w dniu 22 sierpnia 2018 r. Zlecenie odbyło się hotelu SANGETE w Warszawie w godzinach 10:00-15:00. Wszyscy statyści na niniejszą konferencje ubrali się elegancko, w stylu biznesowym. Zadaniami statystów na warsztatach było odbycie rozmów około 20 minowych z doradcami telekomunikacyjnymi. W tym właśnie dniu doradcy telekomunikacyjni salonu sieci Play odbyli szkolenia z technik sprzedaży i obsługi klienta. Nasi statyści udawali po prostu klientów sieci komórkowej i przez to mieli, krótkie rozmowy z każdym przedstawicielem. Na końcu dany statysta musiał dodatkowo ocenić każdego doradcę wypełniając stosowną ankietę. Dodatkowym zadaniem było zagłosowanie na najlepszego przedstawiciela.
Dwoje statystów z naszej agencji wzięło udział w warsztatach samochodnych. Szkolenia odbyły się terminie 20.06-21.06.2018 r. w Warszawie. Pierwszego dnia tj. 20.06 odbyły się rozmowy w sali konferencyjnej w Hotelu Holiday park pomiędzy statystami a handlowcami sprzedającymi nowe auta osobowe. Były to rozmowy twarzą w twarz i statyści mieli za zadanie ocenić prezentacje handlowców. Drugiego natomiast dnia tj. 21.06 odbyły się jazdy próbne nowymi samochodami. Podczas jazdy byli również obecni handlowcy, którzy razem ze statystami jeździli po Warszawie. Na koniec zakończonych warsztatów każdy statysta musiał ocenić handlowców w specjalnej ankiecie.
Warsztat samochodowe z udziałem naszych statystów odbyły się w terminie 18.04-19.04.2018 r. Nasi statyści występowali jako klienci zakupujący nowe auta w salonie samochodowym. Warunkiem uczestniczenia osób było posiadanie prawa jazdy kat. B i aktualne jeżdżenie samochodem. Takie własnie osoby musieliśmy zapewnić na niniejsze zlecenie. Zadaniami statystów było wczucie się w role klienta zakupującego nowe auto osobowe, rozmowa z doradcami, ocenianie ich prezentacji i również odbywanie jazd testowych najnowszymi autami. Pierwszego dnia tj. 18.04 były rozmowy twarzą w twarz doradcy ze statystami w sali konferencyjnej hotelu Holiday Park. Dnia 19.04 w salonie Seat odbyły się jazdy testowe najnowszymi samochodami, którymi jeździli wszyscy statyści razem z doradcami. Celem zlecania było przede wszystkim przeszkolenie przedstawicieli z obsługi klienta i technik sprzedaży.
Czterech statystów z naszej agencji wzięło udział jako sztuczny tłum w konferencji motoryzacyjnej. Niniejsza konferencja odbyła się w biurowcu Warsaw Spire w Warszawie dnia 14 lutego 2018 r. Zadaniami statystów było tylko siedzenie na przemówieniu w sali konferencyjnej w której obywał się wykład. Za udział statyści od razu po zleceniu otrzymali od nas wynagrodzenie. Na konferencje według wskazówek naszego klienta musieli być tylko panowie ze względu na branże.
Statyści z naszej agencji wzięli udział w kolejnych szkoleniach motoryzacyjnych jako potencjalni klienci na nowe auta. Szkolenia odbyły się w terminie 22.11-23.11.2017 r. w Hotelu Holiday Park i salonie samochodowym CORSED w Warszawie. Dnia 22.11 w godzinach 14:00-16:00 w hotelu odbyły się rozmowy pomiędzy statystami a doradcami samochodowymi, którzy odbywali warsztaty. Były to przede wszystkim rozmowy twarzą w twarz i każdy statysta rozmawiał z każdym doradcą. Przedstawiciel musiał w jaki najlepszy sposób zaprezentować ofertę zakupu nowego auta a statysta wcielić się w klienta chętnego kupić samochód. Dnia 23.11 w godzinach 9:10-14:00 odbyły się jazdy testowe najnowszymi autami, którymi wraz z doradcami jeździli wszyscy statyści. Na koniec warsztatów każdy statysta z naszej agencji miał dodatkowo za zadanie wypełnić odpowiednią ankietę oceniając w ten sposób każdego przedstawiciela sprzedaży od którego miał okazje poznać ofertę i przejechać się samochodami marki Seat.
Po raz kolejny statyści z naszej agencji uczestniczyli jako potencjalni klienci w warsztatach samochodowych dla marki Seat. Warsztaty odbyły się w terminie 18-19 października 2017 r. Dnia 18.10 w hotelu Holiday Park Hotel w Warszawie odbyły się rozmowy, gdzie rozmawiali doradcy samochodowi sprzedający auta osobowe ze statystami. Doradca miał za zadanie jak najlepiej przedstawić swoją ofertę a statysta ocenić prezentacje. Każdy statysta rozmawiał tak z każdym doradcą i były to rozmowy twarzą w twarz po kilkanaście minut w sali konferencyjnej. Następnego dnia tj. 19.10 w salonie CARSED odbyły się dodatkowo jazdy testowe najnowszymi autami. Tak samo to wyglądało i każdy statysta musiał się przejechać samochodem z każdym jednym handlowcem.
Na koniec wszystkie trzy osoby z naszej agencji otrzymały specjalną ankietę do wypełnienia. W formularzu należało przede wszystkim opisać swoje wrażenia i emocje z prezentacji przez przedstawicieli motoryzacyjnych. Warunkiem uczestniczenia statystów w niniejszym przedsięwzięciu było posiadanie prawa jazdy kat. B, jeżdżenie aktualnie samochodem i prowadzenie działalności gospodarczej.
Trzech panów statystów z naszej agencji uczestniczyło w konferencji w Hotelu Regent w Warszawie. Konferencja odbyła się dnia 25 maja 2017 r. Zadaniami statystów było tylko samo przebywanie na konferencji. Statyści byli jako sztuczne tło w celu podwyższenia frekwencji na wydarzeniu. Panowie przybyli punktualnie na niniejszą konferencje a po zleceniu od razu otrzymali od nas wynagrodzenie. Wymogiem od każdego statysty był dodatkowo elegancki ubiór tak jak to widać na zdjęciu.
Dokładnie trzydziestu statystów z naszej agencji zostało zorganizowanych na konferencje naukową w Warszawie. Niniejsza konferencja ze statystami odbyła się w Centrum Bankowe Finansowe Nowy Świat w dniu 20 maja 2017 r. Wydarzenie trwało w godzinach 13:00-17:00. Statyści na konferencji mieli tylko zadanie spokojne siedzenie i słuchanie wykładów różnych przedstawicieli firm farmaceutycznych. Każdy statysta mógł uczestniczyć w tym zleceniu, ponieważ nasza agencja rekrutowała wtedy osoby w rożnym wieku. Na koniec wszystkie osoby statystujące otrzymały od nas wynagrodzenie płatne gotówką.
W dniu 15 luty 2017 r. odbyła się konferencja Volvo Group Trucks, w której wzięli udział statyści z naszej agencji. Konferencja potrwała od godziny 10:50 do 13:30 w Warszawie przy ul. Mysia 3. Na prośbę Klienta zorganizowaliśmy kilkunastu statystów, których zadaniem było uczestniczenie w wydarzeniu jako sztuczny tłum. Dzień wcześniej odbyło się jeszcze spotkanie ze wszystkimi statystami w celu omówienia szczegółów i ustalenia wszystkich kwestii kto na przykład z jakiej redakcji. Statyści przede wszystkim udawali dziennikarzy rożnych redakcji. Po zakończonej konferencji wszyscy statyści otrzymali od nas wynagrodzenie płatne gotówką plus dodatkowo każdy mógł sobie wziąć gifta.
Hostessa Paulina i host Michał z naszej agencji wzięli udział w otwarciu nowego biura w Warszawie. Była to dosyć szybka akcja bo trwająca zaledwie około godziny łącznie z przygotowaniami. Wydarzenie miało miejsce dnia 18 stycznia 2017 r. Zadaniami hostessy i hosta było przede wszystkim sprzątnięcie stłuczonego szampana po rozbiciu o ścianę przez prezesa biura podczas otwarcia. Akcja miała charakter czysto pokazowy, że nawet osoby elegancko ubrani mogą sprzątać. Niniejsze wydarzenie z naszą hostessą i hostem miało miejsce w jednych z biur w Warszawie dokładnie na Pradze Południe. Hostessa i host na zlecenie musieli się elegancko ubrać.
XI Międzynarodowe forum suplementów diety, w której wzięli udział statyści z naszej agencji jako sztuczne tło. Konferencja ze statystami odbyła się w dniu 25 listopada 2016 r. w Centrum Bankowe Finansowe Warszawa ul. Nowy Świat 6/12. Dwóch statystów uczestniczyło w godzinach 8:00-16:00 w konferencji natomiast pozostałych ośmiu statystów w godzinach 13:00-17:00. Każdy statysta miał przede wszystkim za zadanie samo tylko bycie na wydarzeniu, słuchanie wykładów itd. Po prostu uczestniczył jako podwyższenie frekwencji. Na niniejsze zlecenie zorganizowaliśmy osoby w wieku 30+.
Dwie hostessy Magda i Katarzyna z naszej agencji artystycznej pracowały na XI międzynarodowej konferencji suplementów diety. Konferencja odbyła się w dniu 25 listopada 2016 r. w Centrum Bankowo-Finansowe Warszawa przy ul. Nowy Świat. Hostessy pracowały od 8:00 do 16:00 a zadaniami ich była przede wszystkim obsługa recepcji. Do obowiązków dodatkowych hostess należało na przykład witanie przybyłych gości, sprawdzanie na liście obecności i rozdawanie upominków.
Trzech statystów z naszej agencji uczestniczyło w szkoleniach z doradcami samochodowymi Seat. Niniejsze szkolenia odbyły się w terminie 3.11.2016-4.11.2016 r. W dniu 3 listopada w sali konferencyjnej Hotelu Holiday Park odbyły się rozmowy twarzą w twarz. Rozmowy odbyły się przy stolikach na zasadzie speed daiting gdzie każdy doradca rozmawiał z każdym statystą. Natomiast dnia 4.11.2016 w salonie CARSED odbyły się jazdy próbne najnowszymi samochodami seat. Tego dnia wszyscy statyści jeździli z każdym doradcą samochodowym. Zadaniami wszystkich naszych statystów było przede wszystkim wczucie się w rolę klienta tak jakby przyszedł do salonu samochodowego kupić nowe auto. Celem warsztatów było przeszkolenie doradców z zakresu sprzedaży a właśnie statyści uczestniczyli jako potencjalni klienci. Całość warsztatów prowadził profesjonalny trener z ośrodka szkoleniowego.
Trzech statystów z naszej agencji uczestniczyło w konferencji oraz w jazdach próbnych nowymi samochodami marki Seat. Niniejsze zlecenie ze statystami odbyło się w terminie 24.10.2016-25.10.2016 r. w Hotelu Holiday Park oraz w salonie CARSED przy ul. Łopuszańska. Pierwszego dnia w sali konferencyjnej 24.10 odbyły się rozmowy przy stolikach, gdzie każdy statysta twarzą w twarz rozmawiał z każdym doradcą samochodowym. Takie rozmowy trwały około 2 godziny po około 40 minut. Natomiast następnego dnia tj. 25.10 nasi statyści mieli dodatkowo jazdy próbne najnowszymi samochodami marki Seat. Tak samo każdy statysta przejechał się nowym innym autem z każdym handlowcem. Statyści w niniejszej realizacji mieli przede wszystkim wczuć się w rolę klienta a doradcy się uczyli jak najlepiej sprzedawać auta. Były to warsztaty praktyczne.
W dniu 22.10.2016 r. odbyła się II Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Zdrowie Psychiczne Ludzi Biznesu” w której wzięło udział 15 statystów z naszej agencji. Konferencja z naszymi statystami odbyła się natomiast w Hotelu Mercure Grand w Warszawie przy ul. Krucza 28. Zadaniami statystów było przede wszystkim samo tylko uczestniczenie w konferencji, udawanie że jest się lekarzem. Zlecenie polegało na podwyższeniu frekwencji na wydarzeniu. Wszyscy statyści po skończonej konferencji otrzymali od nas wynagrodzenie za udział.
W dniu 12 października 2026 r. odbyła się kolejna konferencja samochodowa z udziałem naszych statystów. W konferencji wzięło łącznie siedmiu statystów z naszej agencji a niniejsze wydarzenie miało miejsce w Hotelu Ilonn w Poznaniu. Konferencja, w której brali udział nasi statyści oraz doradcy samochodowi trwała od godziny 11:30 do 17:00. Zadaniami każdego statysty było wczucie się w role Klienta, który chciałby zakupić nowe auto i rozmawianie ze wszystkimi doradcami w celu sprawdzenia jak najlepszej oferty i prezentacji. Handlowcy się przede wszystkim szkolili z technik sprzedaży a statyści byli po prostu jako potencjalni Klienci. Każdy statysta rozmawiał w sali konferencyjnej z każdym jednym handlowcem. Wszyscy statyści do tego zlecenia pochodzili z Poznania co dzięki temu mieli bardzo blisko dojechać na wykonanie niniejszego zlecenia.
Statyści z naszej agencji uczestniczyli jako uczestnicy konferencji w Hotelu Novotel w Warszawie przy ul. 1 Sierpnia. Konferencja z udziałem naszych statystów odbyła się dnia 23 września 2016 r. Wszyscy statyści na konferencji przyjechali natomiast elegancko ubrani. Zadaniami statystów było samo uczestniczenie w wydarzeniu poprzez swoją obecność na podwyższenie frekwencji. Osoby statystujące w konferencji to przede wszystkim twarze w średnim wieku.
Kolejna konferencja z udziałem statystów z naszej agencji odbyła się w hotelu Fero Express w Krakowie dnia 22.09.2016 r.. Nasi statyści występowali w szkoleniu jako klienci. Było to szkolenie doradców samochodowych, sprawdzenie ich umiejętności sprzedaży i uzyskanie informacji na wybór najlepszego handlowca według sugestii statystów. Zlecenie polegało na tym, że każdy statysta przez około 30 minut rozmawiał z każdym doradcą samochodowym. Statyści mieli wczuć się tak jakby na prawdę przyszli do salonu samochodowego zakupić nowe auto. Konferencja z naszymi statystami trwała od godziny 11:30 do 17:00. Na zakończenie wszyscy statyści po wypełnieniu ankiet i wydaniu opinii otrzymali od nas wynagrodzenie za udział w warsztatach. Osoby z naszej agencji zaproszone na konferencje to statyści posiadający prawo jazdy kat B.
Kolejna konferencja z naszymi statystami odbyła się dnia 16 września 2016 r. w Hotelu DeSilva Piaseczno/Warszawa. Statyści z naszej agencji uczestniczyli w konferencji przede wszystkim jako potencjalni klienci chcący zakupić od doradcy nowy samochód. Szkolenie przeprowadził profesjonalny ośrodek szkoleniowy z Warszawy. Warsztaty odbyły się w godzinach 11:30-17:00. Przez ten czas każdy statysta rozmawiał z każdym doradcą. Na koniec wszyscy statyści mieli jeszcze za zadanie ocenić według swojego uznania każdego handlowca i wybrać tego najlepszego, od którego by się na przykład kupiło nowe auto. Celem szkolenia było właśnie poprawienie skuteczności sprzedaży przez doradców samochodowych a statyści występowali jako tak zwane sztuczne tło.
Piętnastu statystów z naszej agencji uczestniczyło jako sztuczne tło w konferencji w Hotelu Novotel w Warszawie. Niniejsza konferencja odbyła się w dniu 15 września 2016 r. Zadaniami naszych statystów było samo uczestniczenie tylko w konferencji poprzez swoją obecność. Każdy statysta miał się przede wszystkim sam zgłosić punktualnie na wydarzenie do recepcji i otrzymał identyfikator po czym udał się na wydarzenie. Na koniec wydarzenia wszyscy statyści za uczestniczenie otrzymali od nas ustalone wynagrodzenie.
Statyści z naszej agencji wzięli udział w konferencji w dniu 15 września 2016 r. w hotelu DeSilva. Było to szkolenie z doradcami samochodowymi, które przeprowadził profesjonalny ośrodek szkoleniowy. Każdy statysta miał za zadanie przede wszystkim wczuć się w rolę kupującego nowe auto i podejście do rozmowy z każdym doradcą samochodowym. Nasi statyści byli jako klienci a doradcy w tym dniu odbywali swoje warsztaty praktyczne. Rozmowy doradca – statysta trwały około 40 minut. Na koniec od statysty wymagano aby wypełnił odpowiednią ankietę dotyczącą rozmów z handlowcami i wybrał według swojego uznania najlepszego handlowca. Konferencja z naszymi statystami odbyła się w godzinach 11:30-17:00. Na koniec wszyscy statyści otrzymali od nas wynagrodzenie płatne gotówką.
Czterech statystów z naszej agencji wzięło udział jako dziennikarze różnych redakcji w konferencji prasowej zorganizowanej w Hotelu Sheraton w Warszawie. Niniejsza konferencja odbyła się dnia 12 września 2016 r. i trwała zaledwie kilka godzin. Zadaniami statystów była przede wszystkim obecność na konferencji i udawanie że jest się dziennikarzem danej redakcji. Wszyscy statyści po skończonym wydarzeniu otrzymali od nas wynagrodzenie, które płatne było natomiast gotówką. Strój na konferencje musiał być elegancki i tak właśnie ubrały się wszystkie osoby.
Panowie statyści z naszej agencji uczestniczyli w szkoleniach z doradcami samochodowymi dnia 12 września 2016 r. Konferencja z naszymi statystami odbyła się w sali konferencyjnej Hotelu DeSilva Piaseczno w godzinach 11:30-17:00. Zadaniami statystów było wczucie się w klienta kupującego nowe auto. Łącznie w niniejszym szkoleniu wzięło udział sześciu statystów z naszej agencji. Warsztaty odbyły się pod okiem doświadczonego trenera i celem było przeprowadzenie praktyk z handlowcami, którzy w tym dniu odbyli szkolenie. Każdy statysta rozmawiał z każdym doradca przez około 40 minut. Na koniec wszyscy statyści musieli wypełnić ankietę i wybrać najlepszego według siebie handlowca. Dodatkowo statyści ubrali się elegancko na konferencje tak jak przystało na klienta, których chwiałby kupić nowy samochód.
Dokładnie 21 statystów z naszej agencji uczestniczyło jak sztuczne tło w konferencji na temat żeglugi śródziemnomorskiej. Niniejsza konferencja z naszymi licznymi statystami odbyła się dnia 18 czerwca 2016 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Zadaniami każdego statysty było oczywiście samo tylko uczestniczenie w konferencji poprzez swoją obecność jako gość. Wszyscy statyści przybyli na wydarzenie punktualnie i odpowiednio elegancko ubrani. Po skończonej konferencji każdy statysta otrzymał od nas ustalone wynagrodzenie, które od razu zapłaciliśmy po wykonanym zleceniu.
Piękne i zgrabne hostessy z naszej agencji pracowały na konferencji i evencie dla firmy informatycznej. Wydarzenie miało miejsce w hotelu Windsor w miejscowości Jachranka koło Serocka. Zadaniami naszych hostess była najpierw obsługa konferencji a potem na evencie wieczornym praca jako fordanserka poprzez rozkręcanie imprezy, tańczenie i zapraszanie gości do tańca. Na konferencji pracowały tylko dwie hostessy a wszystkie już na samej imprezie. Dla wszystkich hostess zapewniliśmy dodatkowo czarne sukienki z wypożyczalni, gdzie podczas wydarzenia dziewczyny pracowały. Event z naszymi hostessami odbył się w terminie 09.06-2016-10.06.2016 r. Dnia 09.06 odbyła się konferencja w godzinach 12:00-18:00 natomiast event był w godzinach 19:00 do 4:00 nad ranem następnego dnia tj. 10.06. Od Klienta nasze hostessy otrzymały pokój w hotelu w celu zostawienia rzeczy i przebrania się. Ponadto naszym hostessom zapewniliśmy transport albo zwróciliśmy za koszty dojazdu do miejscowości Jachranka.
W dniu 17 marca odbyła się konferencja na temat budownictwa, w której wzięło 15 statystów mężczyzn z naszej agencji. Niniejsze wydarzenie z naszymi statystami miało miejsce w Hotelu Golden Tulip w Warszawie. Konferencja natomiast w której nasi statyści występowali jako sztuczne tło odbyła się w godzinach 09:00-12:00. Zadaniami wszystkich statystów było tylko samo uczestniczenie w konferencji tak jakby było się zaproszonym gościem. Każdy statysta słuchał wykładów, które to poprowadził pracownik firmy budowlanej. Statyści dodatkowo otrzymali drobny poczęstunek w postaci kawy, herbaty i ciastek. Były również przerwy w czasie wydarzenia a wszyscy statyści otrzymali wynagrodzenie gotówką po zleceniu.
Host z naszej agencji Ernest pracował na konferencji Dauglas w Warszawie. Niniejsza konferencja z naszym hostem odbyła się w restauracji Izumi Sushi w dniu 24 czerwca 2014 r. Host oczywiście sam przyjechał na zlecenie i przebrał się w swój własny elegancki garnitur.