Hostessy do wynajęcia

Wynajem hostess i hostów na akcje promocyjne, eventy, targi, konferencje i imprezy firmowe

hostessy do wynajęciaHostessy do wynajęcia w agencji hostess Infernal

Hostessy do wynajęcia z agencji hostess Infernal są w stanie dostarczyć sporo korzyści zarówno gościom, jak i organizatorom przeróżnych eventów. Sama praca hostessy daje natomiast możliwość zdobycia doświadczenia, kontaktów i gotówki. Na tej stronie przedstawiamy temat z różnych kwestii. Zobacz dokładnie, kiedy warto skorzystać ze współpracy hostess do wynajęcia i gdzie najlepiej się zwrócić w tym celu!

Hostessa do wynajęcia – wsparcie w wielu opcjach

Ciężko o zwięzłą i jednoznaczną definicję hostessy (i męskiego odpowiednika tak jak hosta). Ogólnie mówiąc, hostessy wynajmuje się, aby swoją komunikatywnością i doskonałą prezencją kreatywnie wspierały działania reklamowe i organizacyjne. Chodzi zatem o jednorazową lub cykliczną współpracę, ale nie angażowanie na pełen etat i codzienne zadania.

Najczęstsze obowiązki dawane hostessom do wynajęcia polegają na:

  • obsługiwaniu stoiska na targach, wystawach, eventach itp.,
  • witaniu, oprowadzaniu oraz udzielaniu informacji gościom wydarzenia,
  • osobistą opiekę nad klientami VIP,
  • wręczaniu materiałów reklamowych i sampli,
  • przeprowadzania poczęstunku (na przykład w marketach i galeriach handlowych),
  • pomocy organizacyjnej w trakcie eventów, na przykład wręczaniu statuetek na scenie.

Zakres zadań jest tak naprawdę ściśle uzależniony od charakteru eventu i potrzeb kontrahenta. Dlatego tak ważna jest elastyczność, która pozwala dostosować się do wymagań i błyskawicznie wdrożyć wymagania. Hostessy do wynajęcia są czasami zatrudniane również na prywatne imprezy, na przykład duże gale czy wydarzenia rodzinno-towarzyskie, gdzie należy spełnić indywidualne wymagania kontrahenta.

hostessy targiCzego należy wymagać od hostess do wynajęcia?

Sprawdzona hostessa powinna spełniać kilka podstawowych wymogów, aby można było z dużym zaufaniem dać jej działania rzutujące na wynikach sprzedażowych czy wizerunku przedsiębiorstwa lub innej organizacji.

1. Hostessy do wynajęcia – komunikatywność

Hostessa powinna mieć sporą swobodę w komunikacji z różnymi ludźmi. Komunikatywność wymaga po pierwsze zdolności wyrażania merytorycznych i fachowych treści w przystępny, dostosowany do odbiorcy sposób, a po drugie czasami sprowadza się do płynnego small-talku dla uzyskania pozytywnej atmosfery do dalszej konwersacji.

2. Znajomość języków obcych

Hostessy do wynajęcia – częstym oczekiwaniem wobec hostess jest znajomość języków obcych. Wynika to z faktu, że w przeróżnych targach, konferencjach czy imprezach biorą udział obcokrajowcy. Hostessy są też wynajmowane na międzynarodowe podróże firmowe, na przykład na zagraniczne targi branżowe. Nawet podstawowa prezentacja i degustacja produktów spożywczych w markecie może wymagać użycia języka obcego, gdyż w dzisiejszej Polsce nie brakuje obcokrajowców, którzy nie od razu umieją komunikować się w języku polskim.

3. Kultura osobista

Hostessa – pomimo że jest osobą z zewnątrz – bezpośrednio reprezentuje przedsiębiorstwo lub inną organizację. Tym samym od hostessy, która jest do wynajęcia, od jej zachowania zależy pierwsze wrażenie na temat określonej marki. Dobrze, jeśli jest zatem wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość. Bez tego podejścia ciężko o zdobycie zaufania u potencjalnych klientów czy kontrahentów.

4. Sprawność

Praca hostessy wymaga nie tylko szeroko pojętych kompetencji miękkich, ale najzwyczajniej w świecie dobrej sprawności, wytrzymałości i kondycji fizycznej. „Postać” kilka-kilkanaście godzin na przykład w butach typu szpilki i eleganckiej odzieży to, wbrew pozorom, nie lada sztuka.

5. Piękny wygląd i prezencja

Hostessy dokonuje się wyboru też na podstawie wrażeń wizualnych. Atrakcyjny wygląd ma za zadanie przyciągać uwagę potencjalnych klientów i budować pozytywne wrażenie. I o ile ocena poszczególnych cech urody jest mocno indywidualną kwestią, o tyle powszechnie docenia się u hostess modny dobór odzieży, adekwatny do okoliczności makijaż czy ogólnie rozumianą dbałość o wizerunek.

jakie cechy powinna mieć idealna hostessa lub promotorkaWynajęcie hostessy – od czego zacząć?

Powiedzmy, że bierzesz udział w branżowych targach wystawienniczych. A może organizujesz konferencję i potrzebujesz do wynajęcia hostessy – duża impreza mająca za celu promowanie instytucji samorządowej, w której pracujesz. Istnieje wiele możliwości, które skłaniają do szukania odpowiednich hostess do wynajęcia. Wiesz już, czego należy od nich wymagać, ale gdzie znaleźć najlepsze dziewczyny (i chłopaków)?

Zapraszamy do współpracy z naszą firmą — warszawska agencja Infernal od ponad 10 lat tworzy ogólnopolską bazę modelek, hostess, statystek i tancerek. To świetne miejsce, aby sprawnie i skutecznie zapoznać się z urodą, informacjami oraz kwalifikacjami hostess i hostów. Kontakt z naszą agencją ułatwia współpracę w dowolnym dziedzinie – niezależnie od tego, gdzie, za ile, w jakim czasie i jakie zadania mają wykonywać hostessy i hości. Nasze interesy są reprezentowane przez firmę, która zarazem zobowiązuję się profesjonalnie wesprzeć kontrahentów firmowych czy instytucjonalnych zainteresowanych zatrudnieniem odpowiednich pań (i panów).

Hostessy do wynajęcia – podsumowanie

Skorzystanie z usług naszej agencji hostess Infernal jest oszczędnością czasu i pieniędzy. Dodatkowo dajemy spore ułatwienie, bo odpowiednie osoby do wypełniania obowiązków promocyjnych są już zweryfikowane. Skontaktuj się z naszą agencją także wtedy, gdy jako początkująca hostessa szukasz angaży i zamierzasz się sprawdzić na różnych imprezach branżowych, gdzie zdobywa się doświadczenie, kontakty i wynagrodzenie.

Agencja Artystyczna INFERNAL
00-724 Warszawa ul. Chełmska 21

Kontakt dla Klientów

Tel: 721 230 265

biuro@agencjainfernal.pl

Sekretariat

Tel: 508 683 557

sekretariat@agencjainfernal.pl

Rekrutacja do Agencji

Tel: 512 670 789

rekrutacja@agencjainfernal.pl

Art Direktor

darek.sokolowski@agencjainfernal.pl

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencje INFERNAL z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Chełmska 21, w celu i w zakresie niezbędnym do obsługi przesłanej wiadomości.