Hostessa z naszej agencji Martyna pracowała na targach Enex w Kielcach w dniu 8 marca 2023 r. w godzinach 9:00-15:00. Zadaniami hostessy na targach było witanie odwiedzających gości na stoisku firmy oraz podawanie kawy lub herbaty klientom. Hostessa ubrała się w białą koszulę, czarną spódniczkę i buty na obcasie.
Czternaście pięknych hostess z naszej agencji pracowało na eventach firmy farmaceutycznej w trzynastu lokalizacjach w całej Polsce. Wszystkie eventy odbyły się w dniu 4 marca 2023 r. w godzinach 7:30-16:00. Zadaniami hostess na eventach było między innymi:
pomoc ze spakowaniem pozostałych rzeczy po konferencji.
Wszystkie hostessy na zlecenie wstawiły się punktualnie. Dziewczyny ubrały się w koszule, spodnie/spódnica oraz płaskie wygodne buty. Eventy odbyły w kinach multikino a tylko w Białymstoku w kinie Helios. Wszystkie natomiast eventy odbyły się w Warszawie, Gdańsku, Białymstoku, Kielcach, Katowicach, Krakowie, Szczecinie, Lublinie, Bydgoszczy, Łodzi, Rzeszowie, Poznaniu i Wrocławiu. W prawie każdej lokalizacji pracowała jedna hostessa tylko w stolicy dwie osoby.
Dwie hostessy Kamila i Helena pracowały na evencie bankowym w Katowicach. Event odbył się w godzinach 15:00-19:00 w dniu 14 grudnia 2022 r. w siedzibie banku Zadaniami hostess było witanie gości, kierowanie uczestników do miejsc siedzących i wsparcie przy gali rozdawania nagród. Hostessy dodatkowo dzień wcześniej tj. 13.12.2022 r. w godzinach 16:00-19:00 wzięły udział w próbach eventowych. Dziewczyny na event ubrały się na prośbę klienta w czarne golfy i spodnie typu rurki. Od organizatora hostessy otrzymały zakupione trampki.
Hostessa Patrycja pracowała na evencie otwarcia nowego sklepu Takko Fashion w Siedlcach koło Warszawy. Event odbył się w terminie 15.11.2022-16.11.2022 r. a dokładnie w Centrum Handlowe Stalchemia. Hostessa pierwszego dnia tj. 15.11 pracowała w godzinach 9:00-19:00 a drugiego dnia 16.11 w godz. 10:00-18:00. Obowiązkami hostessy podczas eventu było roznoszenie ulotek, obsługa foto-budki, zachęcanie klientów do zakupów i udziału w konkursie. Hostessa na dwa dni wydarzenia ubierała się na czarno.
Host Pan Marek z naszej agencji pracował na śniadaniu prasowym w restauracji Las w Warszawie w dniu 15 września 2022 r. Host ucharakteryzowaliśmy zgodnie z oczekiwaniami klienta. Zakupiliśmy na potrzeby zlecenia dla Pana Marka spodnie ogrodniczki, koszulę i oczywiście kapelusz. Zlecenie odbyło się w godzinach 10:00-12:00. Zadaniami hosta było częstowanie produktami firmy i zapraszanie gości do restauracji w przebraniu farmera.
Host z naszej agencji Fabian pracował na evencie w Warszawie w dniu 6 września 2022 r. w godzinach 9:00-12:30. Zadaniami hosta na evencie była pomoc przy wręczaniu statuetek na scenie oraz wydawanie gościom indyfikatorów. Host wstawił się o 8:00 rano na zbiórkę. Najpierw odbyły się próby a potem o 9:00 rozpoczął się event. Fabian ubrał w strój casual na wydarzenie. To na prośbę naszego klienta. Wydarzenie odbyło się w wynajętej przestrzeni eventowej w Warszawie przy ul. Białostockiej 22.
Cztery hostessy Amelia, Estera, Katarzyna i Patrycja pracowały na evencie eRobocze w Lubieniu Kujawskim. Event odbył się w terminie 3.06.2022-04.06.2022 r. . Pierwszego dnia hostessy pracowały w godzinach 8:00-17:00 a drugiego 8:00-16:00. Zadaniami hostess było między innymi rozdawanie ulotek, spisywanie danych klientów stoiska firmy i zapraszanie gości do stoiska firmowego. Hostessom zakupiliśmy na prośbę klienta jeansowe szorty. Od stoiska natomiast dziewczyny otrzymały koszulki i kaski. Dodatkowo dziewczynom pokryliśmy koszty dojazdu do Lubienia Kujawskiego, ponieważ hostessy przyjechały z Łodzi.
Szesnaście hostess z naszej agencji pracowało na eventach organizowanych przez firmę farmaceutyczną w multikinach i Kinie Helios w całej Polsce. Wydarzenie odbyło się dnia 23 kwietnia 2022 r. w godzinach 7:30-15:30. Łącznie było 14 lokalizacji, a w każdej lokalizacji (oprócz Warszawy, gdzie w stolicy były trzy hostessy) pracowała jedna dziewczyna. Zadaniami naszych pań na eventach było między innymi:
przywitanie gości,
pomoc w rozpakowaniu materiałów konferencyjnych,
rozdawanie materiałów.
Eventy odbyły się w takich miastach jak: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Wrocław i Warszawa. Eventy były organizowane w Multikinach. Tylko w Białystok event miał miejsce w kinie Helios.
Dwie hostessy Klaudia i Monika z naszej agencji pracowały na konferencji w Hotelu w Warszawie. Konferencja odbyła się 28 marca 2022 r. w godzinach 10:00-12:00. Zadanymi hostess było między innymi:
Hostessa Ania z naszej agencji hostess pracowała przy jednym stoisku na targach Warsaw Home odbywających się w Nadarzynie. Ania pracowała w terminie 27.10-30.10.2021 r. w godzinach 10:00-18:00. Obowiązkami hostessy na targach była obsługa recepcji, kierowanie do stoiska, obsługa pokoju Vip w napoje i przekąski. Hostessa sama dojeżdżała na miejsce zlecenia. Każdego dnia ubierała się w strój klasyczny w odcieniach czerni, bieli i szarości, buty na obcasie i w razie czego na zmianę na płaskim z racji ilości godzin.
Dwie hostessy z naszej agencji Marta i Pola pracowały na stoisku firmy naszego klienta na targach Warsaw Home. Targi odbyły się w terminie 27.10-29.10.2021 r. w hali Ptak Warsaw Expo Nadarzyn. Zadaniami naszych hostess było między innymi:
Ubieranie codziennie się na Targi Warsaw Home się w czarną sukienkę lub bluzka i spódnica, buty na delikatnym obcasie,
witanie gości,
kierowanie gości do osób z zespołu,
zapraszanie architektów do rejestracji na stronie www w celu wysyłki próbek (na stoisku nie będzie katalogów i próbek),
nalewanie wina do kieliszków gościom,
zabieranie szkła, wkładanie szkła do zmywarki, włączanie zmywarki ze szkłem na najkrótszy program, sprzątanie pozostałości po deserach, pilnowanie porządku na stoisku.
Hostessy pracowały w następujących godzinach i tak pierwszego dnia tj. 27.10 w godzinach 10:00-17:00, drugiego dnia 28.10 w godz. 13:30-16:30 a trzeciego dnia 29.10 w godzinach 11:00-14:00.
Hostessa z naszej agencji Urszula pracowała na targach Trako w Gdańsku. Praca naszej hostessy na targach Trako odbyła się w terminie 20.09-24.09.2021 r. w godzinach 9:30-16:00 w AMBEREXPO Gdańsk. Do niniejszego zlecenia według wytycznych naszego Klienta potrzebna była hostessa z biegłą znajomością języka angielskiego. Urszula oczywiście doskonale posługuje się angielskim zarówno w mowie jak i piśmie dlatego wzięła udział w zleceniu. Zadaniami hostessy było witanie klientów, obsługa klienta i dbanie o porządek i organizacje na stoisku targowym firmy z Czech.
Hości Mateusz i Adam uczestniczyli w akcji promocyjnej i nagrywanym filmie reklamowym obuwia. Akcja promocyjna z hostami odbyła się 22 września 2021 r. w godzinach 12:00-18:00 w trzech różnych lokalizacjach w Warszawie. Hości według wytycznych jeździli skuterami typu Vespa do trzech ustalonych wcześniej przesłanych lokalizacji. W każdej lokalizacji przez 40 minut razem z hostessami rozdawali kwiaty. Akcja promocyjna została nagrana. Film promocyjny będzie dostępny do obejrzenia z akcji przez trzy miesiące na stronie www firmy obuwniczej i w social mediach. Hości oczywiście na zlecenie przybyli 15 minut przed czasem na godz. 11:45 do butiku w Warszawie przy ul. Mokotowskiej a stamtąd następnie pojechali na akcje.
Łącznie piętnaście hostess z naszej agencji pracowało na eventach w trzynastu różnych Multikinach zlokalizowanych w całej Polsce. Event, w którym brały udział nasze hostessy odbył się dokładnie dnia 18 września 2021 r. w godz. 7:45-16:00 w trzynastu następujących multikinach:
Warszawa – trzy hostessy,
Wrocław,
Olsztyn,
Bydgoszcz,
Gdańsk,
Łódź,
Szczecin,
Kraków,
Kielce,
Poznań,
Lublin,
Katowice,
Rzeszów.
Zadaniami hostess było witanie gości na evencie, pomoc przy rozpakowaniu materiałów konferencyjnych i wręczaniu gościom materiałów. Hostessy na wydarzeniu były ubrane w zazwyczaj w stonowane kolory i buty wygodne na płaskiej podeszwie. Całe zlecenie przebiegło pomyślnie. Wszystkie hostessy dotarły na czas i pracowały rzetelnie.
Dwie hostessy Izabella i Sandra z naszej agencji hostess pracowały na evencie firmowym w mieście Mysłowice koło Katowic. Event odbył się dnia 16 września 2021 r. w godzinach 19:00-0:00. Jedna hostessa Izabella przyjechała samochodem na wydarzenie za co dodatkowo otrzymała zwrot kosztów dojazdu. Druga hostessa Sandra miała blisko bo pochodzi z Mysłowic. Zadaniami hostess na evencie było witanie gości, sprawdzanie listy obecności i wręczanie upominków gościom po zakończonym wydarzeniu. Hostessy ubrały się według wytycznych na event tj. czarna sukienka lub czarna koszula, spódnica oraz szpilki, lub buty na obcasie.
Cztery hostessy Milena, Patrycja, Dominika i Weronika z naszej agencji pracowały na evencie branżowym eRobocze w dniu 11 września w godzinach 8:00-18:00. Event odbył się oczywiście w Lubieniu Kujawskim, gdzie nasze hostessy z Łodzi musiały same przyjechać na miejsce wydarzenia. Jedna hostessa miała swój własny samochód i zabrała z Łodzi pozostałe trzy dziewczyny. Zadaniami hostess na evencie było między innymi:
Spisywanie danych klientów odwiedzających stoisko,
rozdawanie ulotek i gadżetów informująccyh o lokalizacji stoiska firmy,
robienie zdjęć z uczestnikami eventu.
Wszystkie panie otrzymały specjalne stroje pasujące do stoiska firmy. Jedynie poprosiliśmy dziewczyny aby zabrały ze sobą białe sportowe obuwie.
Trzy hostessy z naszej agencji Emilia, Karolina i Miriam pracowały na promocji Drogerii i Cukierni w Galeria Bochnia. Promocja z naszymi hostessami odbyła się w terminie 22.07.2021-23-07.2021 r. w godzinach 8:00-16:00. Zadaniami hostess było rozdawanie ulotek i gazetek klientom. Dodatkowo dziewczyny na promocje ubrały się w białe koszule i ciemne spódniczki. Panie pracowały oczywiście w Galerii Bochnia oraz na rynku w mieście Bochnia tuż obok galerii. Całość akcji promocyjnej przebiegła pomyślnie.
Cztery hostessy z naszej agencji (Aleksandra, Karolina, Aleksandra i Emilia) pracowały na degustacjach dla dwóch cukierni w Warszawie i jednej w miejscowości Kolonia Lesznowola. Pierwsza hostessa Aleksandra pracowała na degustacji cukierni przy ul Lechickiej w terminie 29.07-30.07.2020 r. w godzinach 14:00-18:00. Druga natomiast dziewczyna o tym samym imieniu działała w terminie 31.07-01.08.2020 r. Pierwszego dnia miała promocję w godz. 14:00-18:00 a drugiego dnia w godz. 11:00-16:00. Na ul. Wańkowicza w Warszawie w terminie 29.07-02.8.2020 r. pracowała z kolei Karolina. Akcja promocyjna trwała przez pierwsze trzy dni w godzinach 15:00-19:00, w sobotę 01.08 w godz. 11:00-18:00 a w niedzielę 02.08 w godz. 10:00-16:00. Cukiernia w Kolonia Lesznowola obsługiwana była przez hostessę Emilie, która w terminie 29.07-31.07.2020 r. pracowała codziennie w godzinach 15:00-19:00.
Zadaniami wszystkich hostess było przede wszystkim rozdawanie ulotek z rabatem 10% na zakup wyrobów cukierniczych i częstowanie ciasteczkami. Dodatkowo po wręczeniu ulotki i ciasteczka dodatkowo każda hostessa zapraszała nowych klientów do cukierni. Wszystkie hostessy do pracy otrzymały koszyczek wiklinowy, w którym trzymały ciastka i również czerwony fartuszek z logo cukierni.
Pięć hostess z naszej agencji (Patrycja, Izabela, Maja, Paulina i Katarzyna) pracowało w dniu 1 sierpnia 2020 r. na otwarciu nowej cukierni w Galerii Mokotów. Zadaniami każdej hostessy było częstowanie klientów smacznymi ciasteczkami, zapraszaniem do cukierni i wręczanie ulotki z rabatem 10%. Dwie dziewczyny pracowały w godzinach 9:00-15:30, jedna hostessa w godz. 11:00-14:00 a pozostałe dwie w godz. 15:00-22:00. Każda hostessa otrzymała dodatkowo od cukierni czerwony fartuszek z logo firmy oraz wiklinowy koszyczek do trzymania smakołyków. Wszystkie nasze panie pięknie wyglądały i świetnie wykonały swoje zadanie. Wszystkie hostessy musiały zachować również rygor sanitarny.
Łącznie cztery hostessy z naszej agencji pracowały na degustacjach dla cukierni. Zlecenie z naszymi hostessami odbyło się w terminie 22.07.2020-26.07.2020 r. Do obowiązków hostess należało przede wszystkim rozdawanie ulotek z rabatem, zapraszanie klientów do cukierni i częstowanie pysznymi ciastami. Akcja degustacyjna, w których pracowały nasze hostessy odbyła się w trzech lokalizacjach – Kolonia Lesznowola, Warszawa ul. Lechicka i Wańkowicza. Hostessa Karolina pracowała w cukierni na ul. Wańkowicza w terminie 22.07-24.07.2020 r. codziennie w godzinach 15:00-19:00. W tej samej lokalizacji później zlecenie odbywała również Julia w terminie 25.07-26.07.2020 r. pracując w godzinach pierwszego dnia 11:00-18:00 a drugiego dnia w niedzielę 10:00-16:00. Hostessa Dominika pracowała w cukierni przy ul. Lechickiej w terminie 22.07-25.07.2020 r. w godzinach 14:00-18:00 a w sobotę 11:00-16:00. W lokalizacji Kolonia Lesznowola pracowała natomiast Angelika w godzinach 15:00-19:00 a tylko w czwartek w godzinach 7:00-11:00. Wszystkie hostessy wykonały swoje zadania prawidłowo.
Trzy hostessy z naszej agencji (Izabela, Aleksandra i Jolanta) pracowały na kolejnej degustacji dla cukierni. Degustacja z naszymi hostessami odbyła się w trzech lokalizacjach w Warszawie na ul. Wańkowicza, ul. Lechicka i w Kolonia Lesznowola. Termin zlecenia, w której pracowały hostessy to 15.07.2020-19.07.2020 r. Obowiązkami hostess było przede wszystkim zapraszanie klientów do cukierni, częstowanie ciastkami i rozdawanie ulotek z 10% rabatem. Każda hostessa od cukierni otrzymała dodatkowo koszyk wiklinowy do trzymania ciastek, ulotki i czerwony fartuszek z logo firmy.
Hostessa Izabela pracowała na ul. Lechickiej w terminie 15.07-17.07.2020 r. w godz. 15:00-19:00 i 18.07.2020 r. w godz. 11:00-16:00. Aleksandra natomiast pracowała w miejscowości Kolonia Lesznowola w terminie 15.07-17.07.2020 r. w godz. 15:00-19:00. Najdłuższa degustacja była jednak na ul. Wańkowicza, gdzie swoje pracę wykonywała Jolanta i tak w terminie 15.07-17.07.2020 r. w godz. 15:00-19:00, 18.07.2020 r. w godz. 11:00-18:00 oraz 19.07.2020 r. w godz. 10:00-16:00. Dodatkowymi obowiązkami hostess było poinformowanie nas agencje o ilości rozdanych ulotek z rabatem każdego dnia.
Trzy Hostessy z naszej agencji (Izabela, Angelika i Jolanta) pracowały na kolejnej degustacji dla cukierni. Degustacja z naszymi hostessami odbyła się w terminie 08.07-11.07.2020 r. w godzinach 15:00-19:00. Degustacje, w których pracowały nasze hostessy odbyła się w trzech rożnych lokalizacjach. Hostessa Izabela pracowała dla cukierni na ul. Lechickiej w Warszawie, Jolanta na ul. Wańkowicza a Angelika w miejscowości Kolonia Lesznowola koło Piaseczna. Angelika według ustaleń miała o jeden dzień krótszy degustacje bo prace skończyła już w piątek 10 lipca. Zadaniami wszystkich hostess było częstowanie pysznymi ciasteczkami, rozdawanie ulotek i zapraszanie do cukierni spotkanych Klientów. Każda hostessa od cukierni otrzymała czerwony fartuszek, koszyczek i oczywiście smakołyki do rozdawania. Celem promocji było natomiast zwiększenie sprzedaży w cukierniach.
Trzy hostessy z naszej agencji Angelika, Jolanta i Wiktoria pracowały na degustacji ciasteczek. Degustacja z naszymi hostessami w każdej lokalizacji odbyła się w terminie 01.07.2020-04.07.2020 r. W jednej tylko lokalizacji tj. w Koloni Lesznowola akcja była o dzień krócej. Jedna hostessa pracowała dla cukierni w Warszawie na ul. Wańkowicza, druga ul. Lechicka a trzecia dziewczyna w miejscowości Kolonia Lesznowola koło Piaseczna. Hostessy pracowały codziennie w godzinach 15:00-19:00. Zadaniami hostess było przede wszystkim pracowanie w okolicach cukierni poprzez częstowanie ciasteczkami, rozdawaniu ulotek i zapraszanie do zakupu pysznych słodyczy. Wszystkie hostessy od naszego Klienta otrzymały dodatkowo koszyk, w których trzymały ciastka oraz ulotki i dostały specjalny fartuszek z logo Klienta, w którym to pracowały.
Trzy nasze piękne hostessy Ania, Maria i Ola pracowały na targach RemaDays w terminie 12.02-14.02.2020 r. Targi odbyły się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie koło Warszawy. Hostessy pracowały w trzech różnych stoiskach dla rożnych naszych Klientów i miały całkiem rożne obowiązki. Dziewczyny na przykład rozdawały ulotki, zapraszały do stoiska, tłumaczyły jak i dbały o porządek. Jedna hostessa Maria była tłumaczką w na stoisku firmy z Hiszpanii. Tłumaczyła na język hiszpański i angielski. Nasze hostessy każdego dnia pracowały najczęściej w godzinach 9:00-17:00, ostatni dzień był krótszy bo praca kończyła się już o 16:00. Niektóre hostessy musiały się same ubrać pod określony styl a inne otrzymały ubiór bezpośrednio od stoiska targowego.
Kolejna degustacja dla naszego stałego klienta odbyła się w terminie 6.11.2019-08.11.2019 r. Tym razem pracowała hostessa Natalia z naszej agencji codziennie w godzinach 15:00-18:00. Obowiązkami naszej hostessy było oczywiście częstowanie przechodniów pysznymi pączkami i zapraszanie do zakupu w cukierni mieszącej się przy ulicy Wańkowicza w Warszawie. Praca hostessy była na dworze, dlatego Natalia się odpowiednio ciepło ubrała do wykonania tego zlecenia. Z naszą hostessą współpracowaliśmy pierwszy raz ale swoje zadanie wykonała w pełni prawidłowo. Była punktualna i sumiennie wykonywała swoje obowiązki. Wybór hostessy nastąpił na podstawie zdjęć.
Hostessa z naszej agencji Kamila pracowała w Auchan Piaseczno na degustacji słodkości dla jednej cukierni. Degustacja hostessy odbyła się w dniu 6 listopada 2019 r. w godzinach 12:00-20:00. Zadaniem oczywiście hostessy Kamili było częstowanie klientów pączkami jak również zapraszanie do cukierni mieszącej się w markecie. Celem zlecenia było wypromowanie w jak największym stopniu cukierni. Nasza hostessa musiała się jeszcze odpowiednio ubrać zakładając najlepiej białą bluzkę. Od naszego klienta natomiast otrzymała czerwony uniform. Dodatkowo zapewniliśmy hostessie zwrot kosztów transportu na miejsce wykonywania zlecenia.
Kolejna degustacja z naszymi hostessami odbyła się w terminie 23.10-25.10.2019 r. w Warszawie. Hostessy Paulina, Ola i druga Paulina pracowały w godzinach 15:00-18:00 i akcja degustacyjna odbyła się w plenerze w okolicach cukierni w Warszawie, dzielnica Ursynów. Na każdy dzień była inna hostessa. Zadaniami hostess było oczywiście częstowanie słodkimi przysmakami cukierni i zapraszanie przechodniów do zakupu. Hostessy oczywiście pracowały z pięknym uśmiechem.
Kolejne degustacje z udziałem naszej hostessy Oli tym razem w terminie 16.10.2019-18.10.2019. Nasza hostessa codziennie pracowała w godzinach 15:00-18:00. Zadaniami Oli było oczywiście częstowanie przechodniów ciasteczkami upieczonymi przez cukiernie w Warszawie i zapraszanie do cukierni. Praca hostessy odbywała się w plenerze w okolicach cukierni. Ola oczywiście bardzo fajnie pracowała co dzięki temu nasz klient był zadowolony.
Hostessa z naszej agencji Aleksandra pracowała na degustacji ciastek dla jednej z warszawskich cukierni. Ola pracowała w dniu 10 października w godzinach 15:00-18:00 na dworze w okolicach cukierni. Zadaniami hostessy było częstowanie przechodniów pysznymi ciastkami wyrobionymi w cukierni. Niniejsze zlecenie było przede wszystkim próbą i sprawdzeniem czy będą efekty. Okaże się czy klient będzie chciał jeszcze współpracować z naszymi hostessami w przyszłości przy tego typu akcjach degustacyjnych.
Dwie hostessy z naszej agencji Aneta i Julia pracowały na kongresie 590 w G2A Arena w Jesionce koło Rzeszowa. Dziewczyny pracowały dnia 7 października w godzinach 10:00-16:00. Zadaniami hostess na kongresie było rozdawanie magazynów. Każda nasza hostessa na to wydarzenie musiała się przede wszystkim odpowiednio ubrać zakładając czarną sukienkę. Hostessy oczywiście otrzymały od klienta bilet wstępu dzięki temu mogły swobodnie wejść i pracować na kongresie 590.
Hostessa Ania z naszej agencji hostess pracowała na evencie firmowy w Komorowie koło Warszawy. Event odbył się w dnia 27 września 2019 r. w godzinach 9:00-17:00 w siedzibie firmy. Był to event z zagranicznymi gośćmi, dlatego od hostessy wymagano bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Nasza hostessa oczywiście bardzo dobrze posługuje się językiem angielskim. Obowiązkami hostessy na wydarzeniu było serwowanie kawy, herbaty, napojów i częstowanie poczęstunkiem. Dodatkowo Ania musiała się odpowiednio ubrać na imprezę eventową zakładając białą koszule, ciemną spódniczkę, żakiet ze spódnicą przed kolana i odpowiednio dobrane buty na obcasie. Na koniec eventu już w Warszawie umówiliśmy się z naszą hostessą na wypłatę wynagrodzenia, która była płatna gotówką.
Hostessa Oliwa z naszej agencji pracowała na targach Beauty Forum w terminie 21-22 września 2019 r. Targi obyły się w Global Expo w Warszawie przy ulicy Modlińskiej. Nasza hostessa pracowała w godzinach i tak w sobotę 21.09 w godzinach 10:00-18:00 natomiast w niedziele 10:00-17:00. Zadaniami hostessy było roznoszenie ulotek podczas odbywających się targów. Dodatkowo Oliwia otrzymała od firmy specjalną różową szarfę, którą musiała założyć i w niej właśnie pracować. Na koniec zlecenia umówiliśmy się z hostessą na targach i po czym zapłaciliśmy jej za wykonaną pracę.
Pięć hostess z naszej agencji pracowało przez dwa dni na konferencji naukowej dla fundacji. Konfederacja odbyła się w terminie 09.07-10.07.2019 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Hostessy pracowały w godzinach i tak w dniu 9 lipca w godz. 8:15-17:30 natomiast dnia 10 lipca w godz. 9:30-17:00. Zadaniami hostess było miedzy innymi wskazywanie gościom drogi do miejsca konferencji, rejestracja uczestników, wydawanie materiałów konferencyjnych itp. Dziewczyny musiały się jeszcze odpowiednio ubierać na konferencje zakładając czarne spodnie i czarne buty. Koszulki natomiast dostały od organizatora wydarzenia. Na koniec zlecenia każda hostessa otrzymała od nas wynagrodzenie za swoją pracę.
Miła hostessa z naszej agencji Natalia pracowała na evencie dla firmy międzynarodowej w Hotelu Bellotto w Warszawie. Dziewczyna na evencie uczestniczyła w terminie 14.05.2019 r. w godzinach 14:30-17:30 oraz 15.05.2019 r. w godzinach 8:00-17:00. Zadaniami hostessy było przede wszystkim witanie gości, rozdawanie plakietek, pomoc przy ustawianiu krzeseł w sali konferencyjnej i rejestracji przybyłych gości. Wymaganiami od Natalii była ponadto znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym.
Hostessa Aleksandra i host Dawid z naszej agencji uczestniczyli na otwarciu nowego biura w Warszawie. Otwarcie odbyło się w dniu 1 kwietnia 2019 r. Zadaniami hostessy i hosta było po rozbiciu szampana przez właściciela firmy posprzątanie stłuczonego szkła i zmycie rozlanego szampana. To była bardzo krótka akcja bo trwała zaledwie 10 minut. To było na zasadzie przedstawienia. Zlecenie odbyło się o godzinie 13:00 natomiast zbiórka była punktualnie o 12:20. Dodatkowo hostessa i host musieli na otwarcie odpowiednio się obrać zakładając strój elegancki.
Hostessa Nadiia pracowała podczas otwarcia nowego sklepu ekologicznego w Konstancinie Jeziorna w dniu 16.02.2019 r. Zadaniami naszej hostessy było przede wszystkim rozdawanie próbek, ulotek i ekologicznych kosmetyków na terenie sklepu. Nadiia pracowała w godzinach 10:00-17:00. Hostessa dodatkowo musiała się odpowiednio ubrać do pracy zakładając strój elegancki.
Hostessa o imieniu Amanda z naszej agencji pracowała na Targach RemaDays w terminie 13.02-15.02.2019 r. Praca hostessy w Ptak Warsa Expo Nadarzyn codziennie odbyła się w godzinach 10:00-16:00. Zadaniami Amandy było przede wszystkim piękne wyglądanie i witanie gości na stoisku targowym.
Hostessa z naszej agencji Ola pracowała na targach turystycznych w Pałacu Kultury I Nauki w Warszawie w terminie 21.11-24.11.2018 r. Zadaniami naszej hostessy było przede wszystkim rozdawanie ulotek na targach dla Muzeum Polskiej Wódki. Hostessa w dwa pierwsze dni pracowała w godzinach 12:00-16:00 a ostatniego dnia 24.11 w godzinach 11:00-16:00. Za pracę hostessa otrzymała wynagrodzenie od razu po zakończeniu targów turystycznych. Podsumowując klient jak i również my byliśmy bardzo zadowoleni z pracy Oli.
Dwóch hostów z naszej agencji Maksim i Dominik pracowali na gali podczas odbywających się targów Warsaw Home. Impreza odbyła się w Hali Expo w Nadarzynie dnia 5 października 2018 r. w godzinach 18:00-2:00. Hości musieli mieć jednak swoje garnitury na Galę kolor czarny biała koszula i najlepiej mucha. Zadaniami hostów na gali było przede wszystkim wsparcie podczas gali, zabawianie gości, pomoc podczas działań, podawanie statuetek itd.
Dwie hostessy Natalia oraz Magda z naszej agencji pracowały podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera w Muzeum Wódki Polskiej w Warszawie. Zadaniami naszych hostess było przede wszystkim rozdawanie ulotek, zachęcanie uczestników do zrobienia sobie zdjęcia w foto ramkach social mediach i promocja Muzeum Polskiej Wódki. Zlecenie odbyło się dnia 29 września 2019 r. Hostessy Natalia i Magda pracowały w godzinach 12:00-18:00 i po zakończeniu swojej pracy otrzymały wynagrodzenie gotówką. Dziewczyny co najważniejsze bardzo ładnie pracowały bo nawet nasz klient był bardzo zadowolony z wykonania usługi.
Hostessa Katarzyna z naszej agencji pracowała na bankiecie HLScars. Bankiet obył się dnia 15 marca 2018 r. w godzinach 17:00-22:00. Zadaniami hostessy było przede wszystkim obsługa imprezy wydarzenia targów wierzytelnościami w tym wręczanie specjalnych ulotek. W domu Dziennikarza w Warszawie przy ulicy Foksal odbyła się niniejsza impreza. Z naszą hostessą na koniec wykonanego zlecenia rozliczyliśmy się od razu po pracy. Kasia musiała dodatkowo na bankiet założyć ładną czarną sukienkę.
Dwie hostessy z naszej firmy Agnieszka i Wioleta pracowała na gali Amadeus dnia 22 luty 2018 r. Impreza odbyła się w Endorfina Foksal w Warszawie. Zadaniami hostess było przede wszystkim pomoc podczas gali i wręczanie nagród w losowaniu loterii wizytówkowej na scenie. Hostessy zostały specjalnie przebrane na wzór Alicji z Krainy Czarów tak aby dodać wydarzeniu odpowiedniego klimatu. Stroje zostały wypożyczone przez naszego klienta. Na imprezie dodatkowo goście mogli sobie zrobić z hostessami fajne zdjęcie. Dziewczyny natomiast pracowały na gali od godziny 19:00 do 23:00 po czym od razu po skończonej pracy otrzymały wynagrodzenie.
Hostessa z naszej agencji w stylizacji na Pana Młodego pracowała na Targach Ślubnych Wedding. Targi odbyły się w terminie 25.11-26.11.2017 r. w godzinach 10:00-18:00 na stadionie narodowym PGE Narodowy w Warszawie. Nasza hostessa musiała dodatkowo sama posiadać strój na wzór pana młodego. Obowiązkami na targach hostessy było rozdawanie z uśmiechem materiałów reklamowych firmy deweloperskiej. Po zakończanej pracy hostessa otrzymała od nas ustalone wynagrodzenie i podziękowanie za współpracę.
Dwie hostessy z naszej agencji pracowały na kongresie 590 w Rzeszowie. Kongres odbył się dnia 16 listopada 2017 r. w G2A Arena Centrum Wystawiennicze – Kongresowe Województwa Podkarpackiego. Dziewczyny pracowały w godzinach 12:00-18:00. Zadaniami hostess było przeprowadzenie reklamy oraz rozdawanie magazynów wydawnictwa naszego Klienta. Hostessy na niniejsze wydarzenie musiały się dodatkowo odpowiednio przygotować z ubiorem zakładając ciemne sukienki. Każda hostessa dostała od naszego klienta bilet wstępu na niniejsze wydarzenie co dzięki temu mogły swobodnie wejść. Całe zlecenie przebiegło bez jakichkolwiek problemów. Hostessy pracowały bardzo dobrze a klient był bardzo zadowolony z wykonania usługi przez naszą agencje.
Dwie hostessy Sylwia i Karolina z naszej agencji pracowały na targach TRAKO w Gdańsku. Targi w których pracowała każda nasza hostessa odbyły się w terminie 26.09.2017-29.09.2017 r. w godzinach 9:00-17:00. Zadaniami naszych hostess było przede wszystkim:
pomoc w obsłudze stoiska targowego
podawanie napojów dla klientów
zbieranie ulotek od klientów
umawianie spotkań
roznoszenie ulotek na terenie targów
reprezentowanie firmy podczas targów.
Hostessy dodatkowo pięknie się prezentowały, ponieważ zostały ładnie ubrane w białe koszulki firmowe, które to otrzymały od naszego klienta. Musiały mieć ze sobą własne czarne spódniczki jak również buty na obcasie.
Hostessa Justyna z naszej agencji pracowała na targach POLAGRA FOOD w Poznaniu. Niniejsze targi odbyły się w terminie 25.09-28.09.2017 r. w godzinach 8:00-17:00. Zadaniami naszej hostessy było między innymi obsługa i pomoc przy prowadzeniu stoiska – wykładanie gadżetów, utrzymanie porządku, pomoc przy obsłudze klientów (mały poczęstunek – kawa, herbata, coś słodkiego, podanie, umycie naczyń itp. Krótka rozmowa z odwiedzającymi – bez przekazania oferty ale krótkie informacje o firmie. Hostessa dodatkowo otrzymała krótkie szkolenie o firmie, gdzie informacji udzielił nasz Klient.
Sześć hostess z naszej agencji pracowały przy przeprowadzaniu ankiet na otwarciu nowych marketów Eurocash w Opolu, Kluczbork, Byczyna i Otmuchów. Akcja obyła się dnia 1 lipca 2017 r. w godzinach 8:00-14:00 natomiast zbiórka 7:45. Zadaniami hostess było oczywiście przeprowadzanie ankiet z klientami na temat satysfakcji zadowolenia ze wystroju i obsługi sklepu. W każdej lokalizacji pracowały w sumie po dwie hostessy. Każda hostessa pracująca przy tych ankietach musiała zachęcać aby klienci sklepu chcieli wypełnić ankietę co dawało to firmie rozeznanie co się podoba a co nie potencjalnym osobom robiącym zakupy.
Hostessa z naszej agencji Anita pracowała na akcji promocyjnej marki Samsung w warszawskim klubie Level 27. Event odbył się w dniach 05.05, 12.05 i 27.05.2017 r. w godzinach 17:00-00:00. Zadaniami hostessy było oczywiście promowanie marki Samsung na odbywających się eventach. Hostessę wybraliśmy spośród wielu zgłoszeń chętnych dziewczyn, które to zadeklarowały swoje zainteresowanie niniejszą pracą.
Team z naszej agencji (cztery hostessy, animatorka i host w przebraniu klauna) pracowali na festiwalu Netia Off Camera. Wydarzenie odbyło się w terminie 28.04.2017-07.05.2017 r. w Krakowie. Dziewczyny, które były hostessami to Izabela, Jolanta, Julia i Karolina. Animatorką była Angelika natomiast hostem był Jarosław. To był przede wszystkim świetny zespół pozytywnych ludzi, który znakomicie spisał się swoich zadaniach podczas festiwalu. Zadaniami hostess było:
1. Prezentacja oferty
2. Rozmowa z odwiedzającymi namiot NETII
3. Informowanie o wydarzeniach w namiocie (harmonogram wydarzeń jest prosty, są rozdawane balony dla dzieci, popcorn przed spotkaniem filmowym, prelekcja gościa)
4. Pomoc przede wszystkim w organizacji namiotu
5. Dbanie o porządek na stoisku itp
6. Pomoc dla animatora
7. Pomoc również przy quizie
Zadaniami animatorki było:
1. Zachęcanie do wejścia do namiotu i zapoznania się z ofertą (mówienie do mikrofonu)
2. Zachęcanie do wzięcia udziału w atrakcjach (quiz, spotkania z gośćmi, balony dla dzieci)
3. Opowiadanie o ofercie NETII
4. Dodatkowo prowadzenie Quizu
Obowiązkami hosta było codziennie przez dwie godziny rozdawanie balonów dodatkowo w przebraniu klauna. Strój host otrzymał od naszego organizatora wydarzenia. Event odbył się w Krakowie na rynku w dwóch miejscach. Każda hostessa i animatorka pracowała w godzinach 10:00-18:00 natomiast host 11:00-13:00.
Hostessa Urszula z naszej agencji pracowała na targach Stom-Tool w Kielcach w terminie 28.03-30.03.2017 r. Każdego dnia Ula pracowała w godzinach 9:00-17:00. Zadaniem hostessy było na przykład parzenie kawy, podawanie napojów, przygotowywanie posiłków i dbanie o porządek na stoisku Klienta. Targi odbyły się w Kielcach na ul. Zakładowa 1. Z hostessom podpisaliśmy również umowę i wynagrodzenie otrzymała od razu po zakończeniu targów, przelewem na konto bankowe.
Dwie nasze hostessy Natalia i Iza pracowały na targach Expo sweet w Warszawie. Miejsce targów to Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska a praca odbywała się w terminie 26.02.2017-01.03.2017 r. Każda hostessa pracowała w godzinach 9:30-18:30. Zadaniami hostess na targach było przede wszystkim obsługiwanie stoiska tj. utrzymanie czystości na stoisku, częstowanie gości kawą, ciastkami etc. Hostessy wykonały swoje zadanie prawidłowo a nasz Klient był bardzo zadowolony z wykonania usługi. Na koniec swojej pracy z każdą hostessą rozliczyliśmy się od razu po wykonanej pracy i zakończeniu targów cukierniczych.
Hostessa Paulina i host Michał z naszej agencji wzięli udział w otwarciu nowego biura w Warszawie. Była to dosyć szybka akcja bo trwająca zaledwie około godziny łącznie z przygotowaniami. Wydarzenie miało miejsce dnia 18 stycznia 2017 r. Zadaniami hostessy i hosta było przede wszystkim sprzątnięcie stłuczonego szampana po rozbiciu o ścianę przez prezesa biura podczas otwarcia. Akcja miała charakter czysto pokazowy, że nawet osoby elegancko ubrani mogą sprzątać. Niniejsze wydarzenie z naszą hostessą i hostem miało miejsce w jednych z biur w Warszawie dokładnie na Pradze Południe. Hostessa i host na zlecenie musieli się elegancko ubrać.
Dwie hostessy Magda i Katarzyna z naszej agencji artystycznej pracowały na XI międzynarodowej konferencji suplementów diety. Konferencja odbyła się w dniu 25 listopada 2016 r. w Centrum Bankowo-Finansowe Warszawa przy ul. Nowy Świat. Hostessy pracowały od 8:00 do 16:00 a zadaniami ich była przede wszystkim obsługa recepcji. Do obowiązków dodatkowych hostess należało na przykład witanie przybyłych gości, sprawdzanie na liście obecności i rozdawanie upominków.
Dwie hostessy z naszej agencji Natalia i Karolina pracowały na otwarciu nowego salonu Agata Meble w Warszawie. Niniejsze zlecenie z naszymi hostessami odbyło się w terminie 18.11-20.11.2016 r. w godzinach 12:00-20:00. Zadaniami hostess podczas otwarcia było przede wszystkim rozdawanie katalogów, ulotek oraz opowiedzenie kilka słów o produkcie marki Zwieger. Firma Zwiegier to producent noży, garnków i sztućców. Każda hostessa od naszego głównego Klienta otrzymała białą dodatkowo koszulkę do pracy w logo producenta. Hostessy tylko musiały mieć czarne spodnie.
Hostessa Kasia z naszej agencji pracowała na targach ślubnych Wedding na PGE Stadion Narodowy. Targi odbyły się w terminie 19.11-20.11.2016 r. w godzinach 10:00-18:00. Obowiązkami hostessy było rozdawanie materiałów reklamowych dla naszego klienta dewelopera sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie. Hostessa dodatkowo ubrała się w garnitur damski, biała koszula, kamizelka, czarna mucha. Włosy natomiast hostessa spięła sobie w kok według wskazań naszego zleceniodawcy. Po zakończanych targach z hostessą rozliczyliśmy się gotówką po zakończeniu dwóch dni pracy.
Trzy hostessy z naszej agencji Magda, Kreolina i Paulina pracowały podczas otwarcia nowej przychodni Ogólnopolskiego Centrum Medycznego w Warszawie. Zadaniami naszych hostess było przede wszystkim:
witanie przybyłych gości,
częstowanie winem musującym,
wręczaniem giftów.
Stroje hostess podczas wydarzenia to czarna sukienka, biała szarfa i buty na obcasie tak jak na zdjęciu. Każda nasza hostessa bardzo pięknie się prezentowała i wzbudzały zachwyt wśród przybyłych gościu. Agencja Infernal była dodatkowo partnerem niniejszego wydarzenia bo zapewniła hostessy bez uzyskania prowizji od wynagrodzeń hostess.
Hostessa Ania pracowała na akcji promocyjnej dla Havana Club w Gdańsku. Zadaniem naszej hostessy było oczywiście promowanie alkoholu w sklepie spożywczym. Hostessa na akcje promocyjną sama przyjechała i dostała od naszego klienta żółtą koszulkę z logo, w której pracowała. Hostessę do niniejszego zlecenia wybraliśmy na podstawie aktualnych fotografii. Ta usługa odbyła się dnia 14 sierpnia 2016 r.
Dwie hostessy z naszej agencji Ola i Ilona pracowały na otwartym evencie w Warszawie. Praca hostess polega przede wszystkim na obsłudze stoiska wystawienniczego i rozdaniu ulotek przechodniom oraz dzieciom baloniki. Niniejsze zlecenie z udziałem hostess odbyło się dnia 16 lipca 2016 r. w godzinach 12:00-17:00. Event odbył się dokładnie na placu przed budynkiem Centrum Bankowo-Finansowym w Warszawie przy ul. Nowy Świat. Hostessy oczywiście same dojechały na event i przebrały się specjalne stroje według wskazówek. Miały ze strony naszego klienta czapki lotnicze. Po skończonej pracy każda hostessa otrzymała od nas ustalone wynagrodzenie.
Dwie hostessy z naszej agencji Ola i Kasia pracowały na pikniku wystawienniczym w centrum Warszawy. Piknik z naszymi hostessami odbył się dnia 2 lipca 2016 r w godzinach 12:00-17:00. Zadaniami hostess było oczywiście obsługiwanie stoiska wystawienniczego i rozdawanie ulotek osobom przybyłym na to wydarzenie. Niniejszy piknik odbył się dokładnie na placu Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat Warszawa. Hostessy ubrały się w spódnice oraz białe bluzki na wydarzenie a od naszego Klienta otrzymały dodatkowo czapeczki pilota. Hostessy wstawiły się na piknik piętnaście minut przed czasem aby się przygotować do zlecenia.
Piękne i zgrabne hostessy z naszej agencji pracowały na konferencji i evencie dla firmy informatycznej. Wydarzenie miało miejsce w hotelu Windsor w miejscowości Jachranka koło Serocka. Zadaniami naszych hostess była najpierw obsługa konferencji a potem na evencie wieczornym praca jako fordanserka poprzez rozkręcanie imprezy, tańczenie i zapraszanie gości do tańca. Na konferencji pracowały tylko dwie hostessy a wszystkie już na samej imprezie. Dla wszystkich hostess zapewniliśmy dodatkowo czarne sukienki z wypożyczalni, gdzie podczas wydarzenia dziewczyny pracowały. Event z naszymi hostessami odbył się w terminie 09.06-2016-10.06.2016 r. Dnia 09.06 odbyła się konferencja w godzinach 12:00-18:00 natomiast event był w godzinach 19:00 do 4:00 nad ranem następnego dnia tj. 10.06. Od Klienta nasze hostessy otrzymały pokój w hotelu w celu zostawienia rzeczy i przebrania się. Ponadto naszym hostessom zapewniliśmy transport albo zwróciliśmy za koszty dojazdu do miejscowości Jachranka.
Hostessy z naszej agencji pracowały na kampanii produktowej produktu Eclipse w Łodzi, Wrocławiu, Tychach, Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Toruniu, Krakowie, Reguły, Żorach, Bydgoszczy, Katowicach i Warszawie dla firmy IMI Hydronic Engineering. Zadaniami hostess było przede wszystkim:
zapraszanie klientów do zapoznania się z produktem Eclipse,
prezentacja produktu na laptopie,
przeprowadzanie ankiet z klientem,
rozdawanie giftów, ulotek i wizytówek.
Hostessy na kampanii pracowały w określonych terminach w każdy ustalony dzień w godzinach 7:00-11:00. Praca hostess odbywała się oczywiście w różnych hurtowniach w terminie od 03.03.2016 do 31.03.2016 r. Terminy były różne, wszystko również zależało od określonej lokalizacji. Łącznie we wszystkich miejscach pracowało trzynaście hostess z naszej agencji artystycznej. Wszystkie potrzebne hostessy zapewniliśmy i dziewczyny spisały się bardzo dobrze przy wykonywanych zadaniach.
Dwie śliczne hostessy Ania i Kamila z naszej agencji pracowały dla stoiska Bakels na targach cukierniczych Expo Sweet. Targi z naszymi hostessami odbyły się w terminie 21.02-24.02.2016 r. w godzinach 9:30-18:30. Targi cukiernicze miały swoje miejsce w Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska w Warszawie. Zadaniami hostess była przede wszystkim obsługa stoiska targowego, utrzymywanie czystości na stolikach i częstowanie przybyłych gości kawą. Hostessy miały oczywiście na sobie ciemne stroje według wskazówek naszego Klienta. Po zakończonym zleceniu hostessy od nas otrzymały ustalone wynagrodzenie od razu po skończonej pracy w tj. dniu 24.02.
Hostessy z naszej agencji pracowały na degustacji cukierków firmy Odra S.A. w 6 największych marketach Carrefour w Warszawie. Każda hostessa pracowała oczywiście w ustalonym markecie w terminie 27.11-29.11.2015 r. Nasze hostessy pracowały w następujących lokalizacjach marketach:
Carrefour Wileńska, Warszawa ul. Targowa 72,
Carrefour Galeria Bemowo, Warszawa al. Powstańców Śląskich 126,
Carrefour Galeria Mokotów – Warszawa ul. Wołoska 12,
Carrefour Atrium Targówek, Warszawa ul. Głębocka 15,
Carrefour Reduta, Warszawa al. Jerozolimskie 148,
Carrefour Arkadia, Warszawa al. Jana Pawła II 82.
Zadaniami naszych hostess było oczywiście częstowanie klientów pysznymi cukierkami i zapraszanie do ich zakupu. Hostessy natomiast otrzymały specjalne tace do trzymania cukierków oraz cukierki do degustacji. Nasza agencja hostess zorganizowała całą akcje promocyjną. Przede wszystkim musieliśmy do każdej lokalizacji dostarczyć produkty i wybrać jak najlepsze hostessy do promocji. Podsumowując promocja zakończyła się pełnym sukcesem. Wyniki ze sprzedaży cukierków klienta były bardzo dobre co widać było po pustych pułkach.
Hostessa z naszej agencji Aleksandra pracowała na targach cukierniczych Expo Sweet dla stosika firmy Bakels. Targi z naszą hostessą odbyły się w terminie 22.02-25.02.2015 r. w godzinach 9:30-18:30. Miejscem targów cukierniczych jak co roku było Centrum Targowo-Kongresowe MT. Do obowiązków naszej hostessy należało między innymi utrzymanie czystości na stoisku i częstowanie gości kawą. Hostessa oczywiście spisała się bardzo dobrze w pracy.
Host z naszej agencji Konstanty podobny do Cristiano Ronadlo wziął udział w akcji wręczania paczek dla warszawskich redakcji sportowych. Akcja odbyła się oczywiście w Warszawie w dniu 17 lutego 2015 r. Zadaniami hosta było przede wszystkim jeżdżenie samochodem, odwiedzanie wskazanych redakcji i wręczanie redaktorom naczelnym specjalnych paczek. Host oczywiście miał zapewniony transport do wszystkich miejsc przez naszego klienta. Dodatkowo nasz host przebrał się w specjalny strój sportowy tak aby jak najbardziej przypominać znanego piłkarza Realu Madryt. Była to akcja marketingowa, którą wymyśliła i przeprowadziła znana agencja reklamowa z Warszawy. Ciężko było znaleźć hosta podobnego do Cristiano Ronadlo ale nam się udało. Zlecenie odbyło się natomiast w godzinach 8:00-16:00.
Łącznie 102 hostessy z naszej agencji uczestniczyły w akcji promocyjnej dla Cyfrowego Polsatu i sieci komórkowej PLUS. Nasze hostessy pracowały w 51 lokalizacjach w całej Polsce w terminie 19.12-23.12.2014. Dziewczyny pracowały w różnych godzinach wszystko zależało od danego miejsca zlecenia. Każda z hostess pracująca w promocji, promowała Cyfrowy Polsat i sieć PLUS z okazji połączenia się tych dwóch firm. Zadaniami naszych hostess było przede wszystkim:
rozdawanie ulotek,
zachęcanie klientów do skorzystania z oferty,
informowanie o aktualnej ofercie,
zapraszanie klientów do najbliższego punktu sprzedaży.
W każdej lokalizacji uczestniczyły po dwie hostessy. Dodatkowo każda hostessa otrzymała ulotki do rozdawania, materiały szkoleniowe i stroje do przebrania się. Była to dosyć trudna akcja promocyjna wymagająca duży nakład pracy w zaangażowaniu tak sporej ilości hostess. Oczywiście nasza agencja podołała w wykonaniu tego zlecenia.
Hostessa z naszej agencji Gosia pracowała na evencie w Krakowie dla firmy Orange. Naszą hostessę przebrano oczywiście w piękny strój nowoczesnego aniołka i tak właśnie Małgorzata wykonywała swoje obowiązki podczas tego wydarzenia. Event z hostessą odbył się 9 grudnia 2014 r. w godzinach 18:00-22:30 w lokalizacji Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Zadaniami naszej hostessy było przede wszystkim:
witanie gości,
sprawdzenie listy gości oraz zaproszeń,
żegnanie i rozdawanie gościom upominków.
Hostessa bardzo pięknie wyglądała i co najważniejsze na zleceniu spisała się bardzo dobrze.
Dwie hostessy z naszej agencji Ania i Zosia pracowały na evencie w Poznaniu dla firmy Orange. Całe wydarzenie z naszymi hostessami odbyło się w kinie Apollo w dniu 3 grudnia 2014 r. w godzinach 18:00-22:30. Zadaniami dwóch hostess było między innymi sprawdzanie listy gości w tym zaproszeń oraz rozdawanie upominków. Hostessy dodatkowo przebrały się w piękne stroje aniołków. Ubiór dla hostess zapewnił organizator eventu dla Orange.
Host z naszej agencji Ernest pracował na konferencji Dauglas w Warszawie. Niniejsza konferencja z naszym hostem odbyła się w restauracji Izumi Sushi w dniu 24 czerwca 2014 r. Host oczywiście sam przyjechał na zlecenie i przebrał się w swój własny elegancki garnitur.
Dwie hostessy z naszej agencji Żaneta i Wioletta pracowały na promocji Showroom Furelle SCC w Katowicach. Ninjesze zlecenie z naszymi hostessami odbyło się w Galeria Silesia City Center Katowice w terminie 10.05-11.05.2014 r. w godzinach 10:00-17:00. Hostessy oczywiście na promocje przyjeżdżały nieco wcześniej, punktualnie o godzinie 9:45 tak aby się przygotować do pracy. Zadaniami naszych hostess było przede wszystkim rozdawanie ulotek. Hostessy pracowały w jednakowych strojach, które to zapewniła firma Furelle.
Hostessa Ola z naszej agencji pracowała na targach cukierniczych Expo Sweet w Warszawie dla stoiska cukierniczego firmy Bakels. Zadaniami hostessy było między innymi częstowanie przybyłych gości kawą i utrzymywanie czystości na stoisku. Targi z naszą hostessą odbyły się w terminie 18.02-20.02.2014 r. w Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska. Hostessa codziennie przyjeżdżała do pracy i swoje obowiązki wykonywała w godzinach 9:30-17:30. Po zakończeniu zlecenia hostessa oczywiście otrzymała od nas wynagrodzenie za swoją pracę, które było płatne w formie gotówkowej. Dodatkowo hostessa ubierała się w sukienki pod kolor loga firmy Bakels.